9-10 лютого запрошуємо Вас на тренінг "Організація ефективних продажів і комунікацій з кліентом фітнес клубу"
Ваші фітнес фахівці можуть бути висококваліфікованими, обладнання та технології особливими, умови для тренування комфортними, проте якщо відсутня ефективна організація продажів, то дуже мале коло людей оцінить переваги Вашого фітнес клубу.
Організація ефективних продажів у фітнес клубі і робота менеджерів - це не пошук ситуативних виходів і імпульсивної реакції на робочі проблеми які вже трапилися.
Організація ефективних продажів у фітнес клубі - це створення ефективних стратегій, правильних умов, планування, правильний розвиток і стимулювання працівників, планомірний однаковий контроль роботи і аналіз результатів.
Допоможіть своєму бізнесу налагодити ефективність продажів.
А своїм працівникам продавати більше і краще. Ні в дитячому саду, ні в школі не вчать ефективно спілкуватися, не вчать тому, що називається комунікативною компетентністю. Добре тим, хто інтуїтивно зрозумів, як і що. Решту (а їх більшість) треба вчити. І часто продавці не продають тільки тому, що клієнт для них важкий, вони не знають як до нього підійти і за пропанувати, щоб не дратувати клієнта і не отримати негативну емоцію.
Цілі програми:
- дати учасникам тренінгу легко застосовується на практиці ефективну модель створення стратегій залучення і утримання клієнтів фітнес клубу / студії. Використання цієї моделі може швидко забезпечити поліпшення результатів роботи з клієнтом і підвищити продажі;
- навчити необхідним навичкам ефективного планування та оцінки результатів для ефективних продажів;
- познайомити учасників з основними бізнес процесами і способами їх описування. Цей инструмен поліпшить ефективність роботи співробітників і спростить ведення нових в долждость.
- дати алгоритм створення «карти посади» і підбір персоналу на посаду консультанта - продавця і менеджера з продажу фітнес клубу / студії.
До завершення програми учасники зможуть:
- створювати ефективні стратегії;
- формувати бюджет і плани продажів. Оцінювати результат;
- робити SWOT аналіз і мінімінізіровать ризики;
- підбирати потрібних і правильних співробітників;
- якісно оцінювати і мотивувати співробітників;
- будувати міцні і надійні відносини з новими і постійними клієнтами;
- визначати стратегії, згідно з якими клієнт здійснює покупки;
- створювати коректний маркетинговий запит на просування клубу і його послуг.
Цільова аудиторія програми: керуючі фітнес клубів, співробітники відділу продажів, керівники департаментів продажів, співробітники рецепції, тренери, а також інші співробітники.
Програма включає:
- Теоретичний матеріал
- Практичні завдання (кейси, відпрацювання навичок)
- Методичну зошит
Після проходження семінару видається Сертифікат Міжнародного зразка Smart fitness academy (sfa).
при проходженні повного курсу управління фітнес клубу і успішної здачі проекту - диплом smart fitness academy (sfa).
З повним Курсом з менеджменту, можна ознайомитися тут.
Формат навчання: теорія і практика, навчання в міні-групі (до 10-15 чоловік).
Тривалість семінару 12 годин (6 в суботу і 6 в неділю).
Час проведення: 10:00-17:00 (в суботу і неділю).
Smart Fitness Academy у рамках Академії Управління активно і продуктивно співпрацює з багатьма фітнес клубами країни і зарубіжжя, як бізнес консультанти і надає консалтингові послуги.
Ми з задоволенням поділимося знаннями з теорії та практики на тренінгах з упрауління (Smart Fitness Academy), забеспечим якісне консультування, суправодження і будемо сприяти успішному зростанню Ваших фітнес клубів.
Впевненно крокуй до успішної кар'єри з лідером!
Детальніше на сайті http://academy.smartfitness.com.ua/
☎ У Києві: [відкрити контакти] , [відкрити контакти] ; [відкрити контакти] ;
☎ У Львові: [відкрити контакти] ;
☎ В Маріуполі: [відкрити контакти] ;
☎ В Одесі:[відкрити контакти] .
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Новини