17 жовтня стартує тренінг "Результативні продажі"
Фахівці відділів збуту, фахівці по роботі з клієнтами, продавці-консультанти, приватні підприємці, а також всі, хто впливає на прийняття клієнтом рішення про покупку ваших товарів або послуг.
- Особлива відмінність цього тренінгу: практичні працюючі інструменти, які Ви зможете відразу впевнено використовувати у своїй роботі з клієнтами
Тема І Типи клієнтів
- Чотири типи клієнтів
- Вміння визначити тип клієнта
- Яка поведінка доречна з кожним з типів
- Практикум
Тема ІІ Етапи продажу - цілі і помилки кожного етапу.
- системний підхід у роботі фахівця з продажу;
- дотримання етапності продаж , як ефективний шлях до результату.
Тема ІІІ Способи налагодження особистого контакту з клієнтом
- гармонійний баланс вербальної і невербальної поведінки;
- як створити позитивне перше враження;
- телефонний контакт з клієнтом: представлення, зацікавлення, призначення зустрічі(при потребі)
- Практикум
Тема ІV Аналіз потреб. Виявлення і формування потреб клієнта
- техніка формулювання точних запитань для виявлення інтересів та потреб клієнта;
- напрацювання «банку запитань» по своєму продукту;
- вміння направляти комунікацію за допомогою запитань, активне управління процесом продажу;
- формування потреб вміло заданими запитаннями.
- Практичне відпрацювання
Тема V Презентація і аргументація
- використання впливових комунікативних фраз у процесі продажу;
- підготовка сильної аргументації на користь свого асортименту;
- переваги товару на мові вигод клієнта;
- логічні і емоційні аргументи: як правильно їх застосувати;
- як і коли представляти ціну продукту: 7 головних правил
- Практичне завдання зі створенням переконливих аргументів по своєму продукту
Тема VI Ціна: як озвучити і відстояти
- психологічні особливості роботи з ціною
- як правильно озвучити ціну
- правила торгу: відстоювання своїх умов
- Практичне завдання
Тема VII Заперечення.
- чому клієнт заперечує і висловлює сумніви?
- об’єктивні, несправжні і справжні заперечення;
- найчастіші заперечення і скрипти відповідей на них: «ціна», «новинка», «я подумаю» і т.д.;
- алгоритм продуктивної роботи з запереченнями;
- Практичне завдання
Тема VIII Закриття продажу з результатом
- сигнали готовності клієнта до прийняття рішення і робота з ними;
- 6 дієвих технік завершення продажу;
- Практичне відпрацювання повного процесу продажу
Методи навчання: міні-лекції, рольові вправи з зворотнім зв'язком, індивідуальна робота учасників, тестування. Навчання структуроване, чітке, 30% теорії, 70% практики.
Для запису звертайтесь по телефону [відкрити контакти]
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Новини