17 жовтня стартує тренінг "Результативні продажі"

Фахівці відділів збуту, фахівці по роботі з клієнтами, продавці-консультанти, приватні підприємці, а також всі, хто впливає на прийняття клієнтом рішення про покупку ваших товарів або послуг.

  • Особлива відмінність цього тренінгу: практичні працюючі інструменти, які Ви зможете відразу впевнено використовувати у своїй роботі з клієнтами

Тема І Типи клієнтів

  •   Чотири типи клієнтів
  •   Вміння визначити тип клієнта
  •   Яка поведінка доречна з кожним з типів
  •   Практикум

Тема ІІ Етапи продажу -  цілі і помилки кожного етапу.

  • системний підхід у роботі фахівця з продажу;
  • дотримання етапності продаж , як ефективний шлях до результату.

Тема ІІІ Способи налагодження особистого контакту з клієнтом

  • гармонійний баланс вербальної і невербальної поведінки;
  • як створити позитивне перше  враження;
  • телефонний контакт з клієнтом: представлення, зацікавлення, призначення зустрічі(при потребі)
  • Практикум

Тема ІV Аналіз потреб. Виявлення і формування потреб клієнта

  • техніка формулювання  точних запитань для виявлення інтересів та потреб клієнта;
  • напрацювання «банку запитань» по своєму продукту;
  • вміння направляти комунікацію за допомогою запитань, активне управління процесом продажу;
  • формування потреб вміло заданими запитаннями.
  • Практичне відпрацювання

Тема V Презентація і аргументація

  • використання впливових комунікативних фраз  у процесі продажу;
  • підготовка сильної аргументації на користь свого асортименту;
  • переваги  товару на  мові  вигод клієнта;
  • логічні і емоційні аргументи: як правильно їх застосувати;
  • як  і коли представляти ціну продукту: 7 головних правил
  • Практичне завдання зі створенням переконливих аргументів по своєму продукту

Тема VI Ціна: як озвучити і відстояти

  • психологічні особливості роботи з ціною
  • як правильно озвучити ціну
  • правила торгу: відстоювання своїх умов 
  • Практичне завдання

Тема VII Заперечення.

  • чому клієнт заперечує  і висловлює сумніви?
  • об’єктивні, несправжні і справжні заперечення;
  • найчастіші заперечення і скрипти  відповідей на них:  «ціна», «новинка», «я подумаю» і т.д.;
  • алгоритм продуктивної роботи з запереченнями;
  • Практичне завдання

Тема VIII Закриття продажу з результатом

  • сигнали готовності клієнта  до  прийняття рішення і робота з ними;
  • 6 дієвих технік завершення продажу;
  • Практичне відпрацювання  повного процесу продажу 

Методи навчання: міні-лекції, рольові вправи з зворотнім зв'язком, індивідуальна робота учасників, тестування. Навчання структуроване, чітке, 30% теорії, 70% практики.

Для запису звертайтесь по телефону [відкрити контакти](067) 340-69-31


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Новини