20 жовтня розпочнеться конференція "HR-прорив («Recruitment & Management»)"

Одною з тем, яка буде розлядатися нашим спікером Кирилом Тараном - це ІНСТРУМЕНТИ ДЛЯ HR-МАРКЕТИНГУ.

Одною з тем, яка буде розлядатися нашим спікером Кирилом Тараном - це ІНСТРУМЕНТИ ДЛЯ HR-МАРКЕТИНГУ.

Протягом останніх 10 років топ-менеджери світових компаній все частіше дивляться у бік IT-інструменту, який з’явився на хвилі розвитку інноваційних технологій – HR-аналітики. Модуль збирання та аналізу даних дає точну інформацію про наймання персоналу, плинність кадрів і продуктивність роботи кожного працівника. Це допомагає передбачати можливі ризики у майбутньому, пов’язані із людським капіталом, та ухвалювати зважені бізнес-рішення.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Новини