Запрошуємо на тренінг "Клієнтський сервіс, що генерує дохід" 24 листопада

Тренінг-практикум, який допоможе розкрити всі тонкості та деталі сервісу, та чому саме від клієнтського сервісу залежить прибуток закладу/компанії

Тренінг-практикум «Клієнтський сервіс як конкурентна перевага» - це 7 годин, за які ви отримаєте доступну та зрозумілу інформацію: навіщо компаніям потрібна сервісна стратегія, хто в компанії відповідає за сервіс, система побудови клієнтського сервісу в компанії. 
Ці інструменти вже допомогли багатьом успішним людям!
Своїм досвідом у цій сфері поділиться наш спікер Олена Гударенко -сертифікований бізнес-тренер, консультант, практикуючий HR.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Новини