Запрошуємо на тренінг "Клієнтський сервіс, що генерує дохід" 24 листопада
Тренінг-практикум, який допоможе розкрити всі тонкості та деталі сервісу, та чому саме від клієнтського сервісу залежить прибуток закладу/компанії
Тренінг-практикум «Клієнтський сервіс як конкурентна перевага» - це 7 годин, за які ви отримаєте доступну та зрозумілу інформацію: навіщо компаніям потрібна сервісна стратегія, хто в компанії відповідає за сервіс, система побудови клієнтського сервісу в компанії.
Ці інструменти вже допомогли багатьом успішним людям!
Своїм досвідом у цій сфері поділиться наш спікер Олена Гударенко -сертифікований бізнес-тренер, консультант, практикуючий HR.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Новини