Запрошуємо на практичний семінар 27-28 жовтня. "Організація ефективних продажів і комунiкацiй з клiєнтами у фітнес клубi"
Ви дізнаєтеся і опонуєте: легку модель ведення перемовин з клієнтами для продажу клубних карт і посуслуг фітнес клубу,алгоритм і інструменти для проведення ефективних презентацій фітнес клубу,навчитесь ефективного працювати з заперечення Клієнтів
План семінара:
- Принципи успішної комунікації з клієнтами.
- Основні комунікативні технології при розробці стратегій роботи з клієнтами.
- Метапрограми, як ефективний інструмент для успішної роботи з клієнтом.
- Основи створення продає презентації фітнес клубу / студії.
- Алгоритм побудови продажів клубу і послуг.
- Організація роботи підрозділів продажів і сервісу.
- Ефективні інструменти із залучення й утримання клієнтів.
- Сервіс. Виходи з конфліктних ситуацій з клієнтами.
- Інструменти роботи з «важкими клієнтами».
- Теоретичний матеріал;
- Практичні завдання;
- Методичний зошит.
Після проходження навчання видається СЕРТИФІКАТ SMART FITNESS ACADEMY (SFA).
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Новини