Практика оскарження: вимога банківської гарантії та кредитний рейтинг банку, який видав гарантію
У якості прикладу звернемось до рішення Колегії № 8871-р/пк-пз від 29.08.2018 (оголошення № UA-2018-06-23-000292-a), отже…
У якості прикладу звернемось до рішення Колегії № 8871-р/пк-пз від 29.08.2018 (оголошення № UA-2018-06-23-000292-a), отже…
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення його пропозиції та просить зобов’язати замовника скасувати таке рішення. Підстава для відхилення пропозиції скаржника: пропозиція відхиляється як така, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
- надана банківська гарантія ПАТ «Х» від 23.07.2018 за № KHOG272871445, не відповідає вимогам встановленим в п.п.2.2. п.2 Додатку VI «Вимоги до банківської гарантії» документації, оскільки довгостроковий кредитний рейтинг ПАТ «Х» за національною шкалою визначено на рівні – «uaAA-», що у свою чергу є нижче рівня – «uaAA» вимоги встановленої в документації.
Скаржник зазначає, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження рейтингової шкали» від 26.04.2007 № 665 Національна рейтингова шкала довгострокового кредитного рейтингу поділена всього на 10 рівнів, з них – 4 інвестиційні рівні (в порядку спадання): uaAAA, uaAA, uaA, uaBBB, інші 6 – спекулятивні. Додаткові позначення «-» або «+» є проміжними категоріями рейтингу відносно основних категорій (рівнів) і не змінюють основну категорію (рівень) рейтингу. Таким чином, поточний довгостроковий кредитний рейтинг ПАТ «Х» за Національною рейтинговою шкалою – uaАА з додатковим позначенням «-», не змінює його основний рівень рейтингу та є не нижчим uaАА. Результат: тендерну пропозицію відхилено неправомірно.
Як видно із наведеного прикладу, замовник очікував побачити відмінну від завантаженої учасником банківську гарантію. Однак замовник недостатньо чітко висловив у документації свої вимоги, через це він отримав саме те, що вимагав, а не те, що мав на увазі. В наведеному випадку, відповідно до чинної нормативно-правової бази, позначення «+» та «-» є додатковими позначення та проміжними категоріями рейтингу. Відтак, коли замовник в тендерній документації прописує «не нижче категорії» - будь-яке проміжне позначення в межах зазначеної категорії буде «не нижчим».
Детальніше про практику оскарження в нюансах щодо даного та інших питань розповість в наступному випуску журналу «Радник в сфері державних закупівель» - Агія Загребельска, державний уповноважений Антимонопольного комітету України, член Колегії АМКУ.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Бухгалтерія, облік та податки Право, юриспруденція Фінанси, кредит, банківська справа