Семінар 21 вересня "Первинні документи. як запобігти відповідальності та штрафів."

На семінарі Ви дізнаєтесь: Як запобігти «документальної» відповідальності та «документальних» штрафів. Про терміни зберігання: правила й винятки. Про графік документообігу: прагматичний підхід.
Програма семінару:
Первинні документи та їх «підтверджуючий» статус.
- Головне «документальне» правило ПКУ (пункт 44.1) та його традиційна інтерпретація податківцями та платниками податків: хибне трактування – несприятливі наслідки.
- Первинні документи як інструмент поповнення бюджету: що може бути простіше?
- «Документальні» норми ПКУ: чого насправді варто боятися.
- Податковому Кодексі з’явився термін «документ», але це мало хто помітив. Чому?
Оновлення бухгалтерського терміну «первинні документи» та інші «документальні» зміни
- Практичний погляд на зміни, внесені до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та в Положення про документальне забезпечення записів в бухгалтерському обліку.
- Війна статусів - 2018: фінзвітність як додаток до податкової декларації, а податкові декларації – у сфері дії Положення про документальне забезпечення записів в бухгалтерському обліку. Без практичних наслідків?
- «Первинний документ» і просто «документ» – в чому відмінність? Які ще документи становлять інтерес для бухгалтерів? Місце первинних документів серед інших документів підприємства.
- Внутрішній первинний документ (акт) – цілком нове явище чи альтернатива бухгалтерській довідці? Чому недоцільно й не потрібно шукати шаблони. Як скласти такий документ: кілька практичних порад із прикладами.
Первинні документи та господарські операції (чи можливе одне без іншого?)
- Превалювання сутності над формою: Мінфін на захисті принципів бухгалтерського обліку.
- Господарські операції й бухгалтерські процедури, які не потребують первинних документів.
- Документи «свої» й «чужі»: як порозумітися із контрагентами та клієнтами.
- Якщо не первинні документи, то що?
Відсутність обов’язкових реквізитів та статус первинного документу
- Законодавчо-нормативні зміни у складі реквізитів: наскільки це важливо?
- Нестандартний погляд на обов’язкові реквізити: місце розташування в документі, формат, значущість.
- Дата складання первинного документа та дата здійснення господарської операції: на що це впливає? Коли потрібно складати первинний документ? Скільки дат може бути в первинному документі? Дати й періоди.
- ВАСУ про відсутність реквізитів та незначні помилки в оформленні первинних документів.
Типові форми первинних документів ( обов’язково необов’язкові)
- Типові форми: між обов’язковістю й доцільністю.
- Чим пояснити прихильність контролерів до типових форм. Улюблені типові форми податківців.
- Типові форми обліку основних засобів: за й проти, переваги й недоліки.
Електронні документи (переваги та недоліки).
- Електронні документи наступають й… виграють, або Чому великі компанії все частіше відмовляють клієнтам у видачі паперових документів.
- Законодавство про електронні документи та електронний документообіг.
- Паперові копії первинних електронних документів: коли й за чий рахунок.
- Як бухгалтеру подолати страх перед електронними документами.
Документи для того, аби податківці не «чіплялися».
- Первинні документи: для життя, діяльності й розв’язання конфліктів.
- Окремі господарські ситуації (в т. ч. надання й отримання послуг, рекламні та маркетингові заходи, «автомобільні» та ЗЕД-документи): документальне забезпечення «під ключ».
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Новини