10 правил ринкової поведінки продавця

Продавцеві, що прагне досягти успіху, варто засвоїти кілька правил. Іноді трапляється так, що незнання елементарних та загальноприйнятих (як би то нам здавалося!) речей здатне не лише зірвати продаж а й назавжди відвадити Клієнта від Вас...
Отже:
- З Клієнтом ЗАВЖДИ треба вітатися і прощатися першим (!)
- Клієнт рідко знає одразу, що йому потрібно, і він має на це право(!);
- Клієнт не зобов’язаний підстроюватися під зручні продавцеві умови – темп розмови, обставини розмови, наявний скрипт продажу;
- Клієнт продавцеві взагалі нічого не зобов’язаний, окрім грошей після завершення укладання угоди купівлі-продажу на погоджених умовах;
- У Клієнта є особисте середовище, в яке не можна лізти тільки тому, що продавець наче б то хоче покращити обслуговування (одного разу у магазині дорогої косметики по догляду за тілом Lush продавчині вголос між собою у моїй присутності обговорювали ступінь жирності мого волосся); - Продавець не має права говорити наказовим тоном з Клієнтом, так само він не має права говорити з ним і по-панібратськи чи «тикати», якщо перед ним особа, старша 12 років;
- Клієнт не зобов’язаний відповідати на усі питання продавця, особливо якщо вони носять особистий характер або не стосуються предмету договору;
- Прийшовши до вас у магазин, Клієнт ВЖЕ зробив свій енергетичний внесок у ваші стосунки. Тепер ваша черга інвестувати емоцію, і робити це потрібно, не чекаючи наказу чи побажання Клієнта;
- Фразу «Клієнт завжди правий» слід трактувати як абсолютне право Клієнта розірвати угоду до здійснення виплати (і відносне – опісля, якщо таке передбачається умовами продажу) а також абсолютне право вимагати до себе позитивного відношення у соціально-культурному та емоційному плані, вільно висловлюватися стосовно якості товару та отриманого обслуговування – адекватний продавець використає зауваження Клієнта для покращення своїх ринкових позицій та зміцнення конкурентних переваг, неадекватний – запише на свій особистий рахунок і згадуватиме про це усе життя;
- Клієнт може вас рекомендувати іншим, а може не рекомендувати - це ні в якому разі не повинно впливати на ваше відношення до нього.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Продажі, кол центр, робота з клієнтами