Продавцям фітнес клубів на замітку
Уявіть, що Ви капітан найкращого корабля з новітніми технологіями. Що ви будете робити? Ймовірно, наберете в команду найкращий персонал і підете в подорож. Однак, щоб подорожувати безпечно команда повинна знати правила. Для успішних продавців також!
10 правил успішного продавця фітнес клубу.
Правило 1.
Ніколи не починайте вітання з фрази «Що Вам підказати?» Або «Що Вас цікавить?», тому що у людей за останні роки до цієї фрази вироблений імунітет і очевидну відповідь буде: «Дякую, я сам...» або «Якщо знадобиться допомога, я до Вас звернуся». Як наслідок, Ви спочатку втратите можливість впливати на процес вибору, і на першому етапі ініціатива буде втрачена.
Правило 2. Дізнавайтеся ім'я клієнта і під час зустрічі або дзвінка якомога частіше називайте його по імені.
Правило 3.
Перед презентацією намагайтеся максимально розташувати до себе клієнта, тому що якщо Ви створите атмосферу довіри, ймовірність успішного завершення продажу стане набагато більшою.
Правило 4.
Перестаньте сперечатися з клієнтом і нав'язувати свою думку. Всі люди різні і мислять по-різному і шкала пріоритетів, цінностей покупця відрізняється від ваших поглядів. Тому завжди виявляйте справжні потреби клієнта і тільки на їх основі формуйте пропозицію для конкретного клієнта.
Правило 5.
Під час спілкування з клієнтом, постійно виявляйте зацікавленість до бесіди, використовуйте техніку активного слухання. Покупець повинен відчувати, що його потреби та інтереси Вам дуже важливі.
Правило 6.
Якщо клієнт прийняв рішення придбати у вас клубну карту, завжди пропонуйте йому супутню послугу або товар. Таким чином, продавець фітнес клубу зможе збільшити суму продажу, а відповідно і ефективність продажів.
Правило 7.
Завжди залишайте свої контакти клієнтам і беріть у них контактну інформацію, щоб інформувати їх про нові пропозиції та послуги. Залишаючи свій контакт покупцеві, є велика ймовірність, що він стане для вас постійним клієнтом, а це тягне за собою збільшення клієнтської бази.
Правило 8.
Крім залучення нових клієнтів, активно працюйте з існуючою клієнтською базою, вона теж може приносити хороший прибуток. Продавці фітнес клубів, зверніть увагу на «Сплячих клієнтів».
Правило 9.
Навчіться правильно працювати з запереченнями клієнта, перестаньте їх боятися. Багато менеджерів з продажу припускаються помилки, розцінюючи питання і сумніви клієнта, як перешкоду для здійснення продажу, забуваючи просту істину: присутність у клієнта заперечень, говорить нам про те, що покупець зацікавився нашим товаром!
Правило 10.
Сприймайте продаж як гру в шахи. Продумуйте наперед свої ходи і продавайте «граючи». Таким чином у Вас з'явитися азарт для здійснення все більшої кількості продажів. Навіть маючи високі результати і відмінну ефективність в продажах, продавець фітнес клубу не повинен зупинятися на досягнутому! Ставте перед собою нові цілі і прагнете продавати ще більше і ще краще.
Роби крок до успішної кар'єри з лідером!
Детальніше на сайті http://academy.smartfitness.com.ua/
У Києві: [відкрити контакти] ; [відкрити контакти] , [відкрити контакти]
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Менеджмент, керування, KPI Продажі, кол центр, робота з клієнтами Спорт, здоров'я