Три легкі, але дуже важливі кроки до розвитку
Чому Важливо розуміти та використовувати такі прості, але важливі, три кроки в розвитку: 1-й знаю, 2-й вмію та 3-й хочу.
Чому Важливо розуміти та використовувати такі прості, на перший погляд, але дуже важливі, три кроки в розвитку: 1-й знаю, 2-й вмію та 3-й ХОЧУ……
Дорогі друзі, хто з Вас мав можливість відвідати країни Європи, то переважно більша частина, після повернення в Україну, чітко розуміють, як важливо Нам і потрібно рухатися в напрямку розвитку та покращення Сервісного Обслуговування.
Роздріб, готелі, ресторани, надання послуг й т.п. все це платформи, які ДУЖЕ потребують роботи з персоналом.
А вся проблема полягає в тому, що 70% українського бізнесу, на жаль, не працює в цьому напрямку. Будучи власниками бізнесу, ми сподіваємося на усвідомлення та відповідальне відношення нашого персоналу. Але це проблема яка, крім мотивації та бажання, ховається за відсутністью розуміння та знань! Де, 1- знання, 2- розуміння та вміння, 3- бажання це робити, - ось Вашій увазі, елементарний алгоритм, впливу на результат!
Тому 11 травня та 22 травня, я готова надати Вам знання, розуміння та вміння, як це використовувати в роботі та розвинути особисту Мотивацію, Впевненість, Активність та Бажання працювати на Результат.
11.05 з 10 до 17.00 (в центрі Львова) буде проходити бізнес-тренінг (практикум): "Від Обслуговування, До Якісного Сервісу"
• Поведінка, особиста компетентність, важливість привітності, індивідуального підходу та як використовувати виявлення потреб.
• Методики переконання в продажах та типологія клієнтів. Які алгоритми існують в презентації товару/послуги/продукту.
• Як ефективно працювати з сумнівами, запереченнями та скаргами. А також ведення переговорів та результативні продажі.
22.05 з 10:00 до 17.00 (в центрі Львова) буде проходити бізнес-тренінг (практикум) для керівників: "Основи Управління Персоналом та Розвиток Особистої Результативності"
• Як менеджер впливає на команду, на якість пошуку персоналу, методи навчання, види контролю, приклади постановки цілей, та варіанти подачі Зворотнього Зв'язку й т.п. Все це методи для ефективної роботи та покращення бізнес процесів.
• Поняття планування, приорітетності, особистої компетентності як менеджера. Переговори, види та інструменти мотивацій, і роботи з персоналом.
Використовуючи 60% практики на наших тренінгах, ми даємо можливість не лише дізнатися про методи, інструменти та нові ідеї в обслуговуванні та менеджменті. - Ми формуємо бажання, усвідомлення та відповідальність, що це дуже важливо для кожного з нас! - Ми формуємо не лише особистість, команду, Ваш бізнес вже завтра, ми формуємо рідну країну в майбутньому!
Наша цінність працює: "Персонал сьогодні - результат завтра"
Я щиро сподіваюся, що ми зможемо в майбутньому позитивно повпливати на зміни, й починати Важливо з себе!
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Новини