Основні секрети у веденні переговорів для менеджерів
Бути ефективним керівником - це чітко знати і не забувати про принципи успішного спілкування.
16 принципів успішного спілкування.
- Перші враження про людину створюються від її зовнішнього вигляду.
- Вирішальними для формування враження про людину стають перші чотири хвилини спілкування з ним.
- Починати розмову слід тільки з дружнього тону, підтримуючи позитивну установку при спілкуванні.
- Не варто забувати про те, що одним із сильних методів розташування до себе співрозмовника, є посмішка.
- Хороші результати дає використання методу ствердних питань.
- При спілкуванні важливо бути хорошим слухачем. Здатність слухати можна розвивати.
- Критика колег та інших людей - не найкращий стиль при груповому спілкуванні.
- Уникайте зайвих суперечок, особливо в присутності великої кількості людей.
- Вас оцінять, якщо ви проявляєте непідробний інтерес до інших людей.
- Перш ніж переконувати людину в чому-небудь треба зрозуміти його позицію.
- Щоб домогтися чого-небудь від людини треба пробудити в ньому бажання зробити це.
- Поважайте думку інших людей.
- Дуже важливо запам'ятовувати і не плутати імена людей.
- Одне з головних завдань - допомогти людям відчувати своє значення.
- Людина повинна мати можливість зберегти свою репутацію.
- Головні вороги спілкування - дратівливість, нетактовність і ілюзія в спілкуванні.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Лідерство, тімбілдинг Менеджмент, керування, KPI Саморозвиток