Основні секрети у веденні переговорів для менеджерів

Бути ефективним керівником - це чітко знати і не забувати про принципи успішного спілкування.

16 принципів успішного спілкування.

  1. Перші враження про людину створюються від її зовнішнього вигляду.
  2. Вирішальними для формування враження про людину стають перші чотири хвилини спілкування з ним.
  3. Починати розмову слід тільки з дружнього тону, підтримуючи позитивну установку при спілкуванні.
  4. Не варто забувати про те, що одним із сильних методів розташування до себе співрозмовника, є посмішка.
  5. Хороші результати дає використання методу ствердних питань.
  6. При спілкуванні важливо бути хорошим слухачем. Здатність слухати можна розвивати.
  7. Критика колег та інших людей - не найкращий стиль при груповому спілкуванні.
  8. Уникайте зайвих суперечок, особливо в присутності великої кількості людей.
  9. Вас оцінять, якщо ви проявляєте непідробний інтерес до інших людей.
  10. Перш ніж переконувати людину в чому-небудь треба зрозуміти його позицію.
  11. Щоб домогтися чого-небудь від людини треба пробудити в ньому бажання зробити це.
  12. Поважайте думку інших людей.
  13.  Дуже важливо запам'ятовувати і не плутати імена людей.
  14. Одне з головних завдань - допомогти людям відчувати своє значення.
  15. Людина повинна мати можливість зберегти свою репутацію.
  16. Головні вороги спілкування - дратівливість, нетактовність і  ілюзія в спілкуванні.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Лідерство, тімбілдинг Менеджмент, керування, KPI Саморозвиток