Вдосконалений тренінг-практикум "Від обслуговування до якісного сервісу"
Після особистого спостереження, відгуків від клієнтів, а також побажань власників різних бізнесів в сфері обслуговування, в нас з'явилися нові ідеї. Врахували всі нюанси та побажання, вдосконалили і адаптували тренінг для більш ширшого кола бізнесу.
Цільова аудиторія.
Мета заходу:
- Вивчити і застосувати в практиці основні міжнародні стандарти сервісу та індивідуальний підхід при обслуговуванні клієнта
- Знати методи виявлення потреб, приклади презентації та комплексного продажу, робити з запереченнями й т.д.
- Розвивати якість індивідуальної результативності та успішно застосовувати їх у роботі спеціаліста
- Збільшити фінансові показники та покращити якість обслуговування в Вашій сфері
Зміст тренингу
Важливість зрозуміти, усвідомити на вирокистовувати в роботі основні, єфективні та якісні методи подачі "СЕРВІСУ", проведення зустрічів, вміння переконувати покупця, презентувати та працювати над комплексними продажами.
1 модуль:
Поведінка продавця та менеджера з продажів! Налаштування на Результативність на розвиток особистої впевненності при роботі з кліентом.
2 модуль:
Практичне навчання Сервісного Обслуговування.
В тренінгу "Від Обслуговування до Якісного Сервісу " використовується 40% теорії і 60% практики.
Що ви отримаєте:
Замотивована команда або працівник, який був на навчанні, готовий працювати на результат;
Можливість збільшення продажів за рахунок нових знань, підходів і актуальних технік в продажах;
Варіанти та ідеї по збільшенні числа клієнтів та можливість утримувати Ваших постійних клієнтів.
Результати учасників після тренінгу:
Уміння позитивно налаштовуватися на роботу;
Еефективно планувати свою роботу, правильно розставляти пріоритети в роботі;
З легкістю входити в контакт з клієнтом і формувати партнерські відносини;
Правильно виявляти потреби клієнта;
Правильно презентувати товар або послуги;
Ефективно працювати з запереченнями та сумнівами від клієнтів;
Професійно завершувати продаж;
Уміння аналізувати сильні і слабкі сторони з подальшою постановкою цілей на наступний візит / зустріч.
Уміння стати якісним помічником, консультантом, партнером при визначенні та виборі покупця / клієнта.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Новини