Як правильно мотивувати персонал?
Давно уже не секрет, що успіх роботи кожної фірми складається з зусиль всього персоналу. Ніколи, навіть найгеніальніший керівник, не зможе його добитися, якщо у нього не буде грамотних і зацікавлених в кінцевому результаті помічників.
А залежить це тільки від його вміння мотивувати персонал до такої роботи. Тут не треба винаходити колесо, треба дотримуватися давно відомих принципів організації праці.
Як можна мотивувати персонал?
1. Кожен співробітник повинен отримувати свою зарплату лише в залежності від результатів праці. Причому, відчувати це відразу, а не в віддаленій перспективі. Краще працював - вище винагороду, немає результату - зарплата менше. Підходити до визначення ефективності треба тільки об'єктивно. Якщо хоч один раз буде допущена несправедливість до одного із співробітників, то буде дуже складно потім переконати інших, що і з ними так не надійдуть.
2. Всі співробітники бажають бачити перспективу службового зростання. В ідеалі керівник повинен довести до відома відразу декількох співробітників про що звільняється незабаром вакансії і запевнити їх, що тільки найкращий з них зможе отримати підвищення. Тоді у персоналу виникне здорова конкуренція між собою, мотивація до роботи значно підвищиться.
3. У колективі треба створити обстановку, коли будь-яке підвищення кваліфікації, будь-яке досягнення окремого працівника буде всіма вітатися. В інших це повинно викликати не «чорну» заздрість, а прагнення працювати так само успішно, щоб домогтися таких же результатів.
4. Співробітники повинні отримувати від роботи, крім матеріального, моральне задоволення. Чи не відбувати призначені години і рахувати гроші у своєму гаманці, а з бажанням приходити на роботу. У трудовому колективі повинна бути дружня обстановка, бажання надати допомогу, як у вирішенні виробничих питань, так і у вирішенні особистих проблем.
Доречи, наша компанія, пропонує корпоративні тренінги по мотивації персоналу, а також, тренінг управління проектами, нові технології.
На перший погляд, дійсно немає нічого особливо складного, щоб мотивувати персонал до більш продуктивної роботи. Але, це в теорії так, а в житті, на практиці, на жаль, часто все робиться з точністю до навпаки. Високі посади отримують завдяки спорідненості, дружбі або особистих «приятельських» відносин з керівництвом фірми. Такі керівники не можуть викликати поваги у підлеглих, професійний рівень їх набагато нижче, ніж у решти персоналу.
Поняття про справедливість пропадає, співробітники бачать, що вони не мають ніякої перспективи зростання. Відповідно, що залишається йому робити? Приходити на роботу з однією метою - скоріше дочекатися закінчення робочого дня, тим більше, що некваліфікованого начальника дуже легко обвести навколо пальця. Фірма, яка працює за таким принципом, обов'язково стане банкрутом, питання тільки часу.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Бізнес освіта, MBA Менеджмент, керування, KPI Фінанси, кредит, банківська справа