Холодні дзвінки – це вершина майстерності менеджера!

Холодні дзвінки – це вершина майстерності менеджера!

На території ТОВ "Інституту секретарів" 11 грудня буде проходити тренінг "Ефективні холодні дзвінки".

Холодні дзвінки (дзвінки незнайомим людям з метою пропозиції продуктів і послуг вашої компанії) – це вершина майстерності менеджера. Від холодних дзвінків залежить пошук нових клієнтів, а отже і розширення клієнтської бази.  Пошук нових замовлень та покращення фінансових показників вашої компанії.

Метою нашого тренінгу є розвиток навичок телефонної комунікації, навчити учасників новим технологіям продажів по телефону. Учасники зможуть дізнатися, як залучати нових клієнтів та розширювати клієнтську базу. Дізнаються про ефективні техніки "холодного дзвінка".

Питання, яким наш викладач буде приділяти більшу увагу:

  • Основи холодних дзвінків і особливості телефонного продажу.
  • Етапи продажів по телефону.
  • Техніки встановлення контакту (залучення уваги до розмови, психотип клієнта, інструменти встановлення контакту).
  • Емоційна компетентність (управління емоційним кліматом бесіди).
  • Сценарії телефонних продажів: «Клієнт зацікавлений» - алгоритм продажів, «Клієнт відмовляє або заперечує» - робота з запереченням.
  • Управління конфліктами при розмові (основи стрессоменеджменту, стандартизація роботи в складних ситуаціях)
  • Завершення як результат алгоритму завершення телефонного дзвінка в різних ситуаціях (треба - не треба - подумаю).
  • Розбір основних помилок, які допускають менеджери.

Це не повний списоку питань цього тренінгу. На ньому ви зможете дізнатися набагато більше. Також викладач загострить свою увагу на тих питаннях, які вас особливо цікавлять або стосуються специфіки робото вашої організації.

Курс проходить у режимі пояснень викладача, дискусій з учасниками, індивідуальних консультацій.

Наш тренінг розрахований, як на новачка, так і на людину з досвідом. Тому будемо раді бачити Вас на наших заняттях.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Діловодство, секретаріат, АГВ Переговори, риторика, ораторське мистецтво Продажі, кол центр, робота з клієнтами