SPE consulting: Про внутрішні і зовнішні системи у компанії
Загалом системи у роботі компаній можна поділити на дві великі групи:
- Перша група – системи зовнішні, тобто ті, які бачить клієнт (наприклад, система продажів, маркетингу, доставки продукту, сервісу, іноді навіть система роботи із документами і система найму працівників та ін.);
- Друга група – системи внутрішні, тобто ті, що, наче внутрішня кухня» чи вміст «чорної скриньки», приховане від стороннього ока, навіть якщо це око постійного клієнта чи надійного партнера (система внутрішньої комунікації, система мотивації, система роботи з ідеями, система внутрішнього навчання, система адаптації нового працівника тощо).
І от дуже часто компанії намагаються максимально зусиль приділяти роботі над продуктом і його виведенням на ринок, максимально ігноруючи системи внутрішні, тобто усе те, що насправді цементує, зміцнює компанію зсередини!
Щоб бізнес став направду величним, насамперед проаналізуйте свою компанію на рівень налагодженості внутрішньої комунікації. Є над чим працювати?
Якщо Вас цікавить, як прописати всі необхідні системи (як внутрішні, так і зовнішні), долучайтесь до нашого курсу для керівників і власників бізнесу «Бізнес-інкубатор». Наступна група стартує із 5 січня 2018 року.
За деталями телефонуйте [відкрити контакти]
Реєстрація для участі в курсі - https://goo.gl/4ZiLqu
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Новини