Офіс-менеджмент по-новому? Хто такий офіс-менеджер?
Ви бажаєте удосконалити свої знання про професійну компетентність офіс-менеджера в наступних сферах: комунікація, імідж, управління персоналом, організація роботи офісу, підготовка корпоративних заходів, діловий етикет. Тоді ми запрошуємо Вас.
В Інституті секретарів 22 листопада 2017 року відбудеться тренінг "Офіс-менеджмент по-новому".
На тренінгу Ви зможете систематизувати та розвинути професійні уміння і знання в області офіс-менеджменту, ділового етикету. Дізнаєтеся, як організувати роботу з відвідувачами. Зможете оволодіти практичними навичками безконфліктної комунікації, організації нарад презентацій, корпоративних заходів.
Цільова аудиторія тренінгу: фахівці компанії, секретарі, офіс-менеджери, адміністратори, а також наші викладачі з радістю навчатимуть і новачків у цій справі.
Програма нашого заходу:
Хто такий офіс-менеджер? Професійні та особисті якості. Значимість ролі офіс-менеджера в роботі компанії. Ролі та функції: офіс-менеджер, помічник керівника, секретар, адміністратор. Основні напрямки діяльності, посадові обов'язки та порядок роботи.·
Організація роботи офісу. Зонування офісу. Функціональні зони. Представницькі і конфіденційні зони. Елементи оформлення офісу. Організація харчування співробітників.·
Організація постачання офісу. Аналіз пропозицій. Закупівля канцелярських, господарських та інших товарів для діяльності офісу. Організація системи зберігання. Облік.·
Корпоративний стиль. Представницька діяльність. Складові корпоративного стилю. Організація прийому ділових партнерів. Організація і проведення презентацій. Прийом делегацій. Організація корпоративних заходів.·
Робота з телефоном. Голос, як інструмент досягнення бажаного результату: гучність, тембр, темп, інтонації, чіткість сприйняття. Особливості прийому вхідних дзвінків. Фільтрація дзвінків. Планування вихідних дзвінків.·
Прийом відвідувачів. Організація прийому відвідувачів. Вирішення питань відвідувачів в рамках повноважень.·
Планування часу і робота з інформацією. Планування робочого часу керівника. Планування особистого робочого часу. Робота з інформацією. Пошук і джерела інформації. Відбір і структурування. Правила донесення інформації до керівника (стислість, конкретність, адресність). Специфіка донесення негативної інформації.·
Взаємодія офіс-менеджера зі співробітниками офісу. Роль офіс-менеджера в створенні БПК в робочому колективі. Конфлікти та шляхи їх вирішення.
* Програма семінару уточнюються, і коригується за змістом залежно від специфіки діяльності і цілей компанії.
Тривалість тренінгу - 6-8 годин.
З 10.00-18.00, з перервою на каву-брейк з 13.00-14.00.
Вартість тренінгу - 1 250 грн. за 1 учасника.
Будемо раді знайомству з Вами!!!
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Діловодство, секретаріат, АГВ Менеджмент, керування, KPI Продажі, кол центр, робота з клієнтами