Корпоративний мотивуючий тренінг для персоналу нового ресторану клубу Split Львів
Позитивні та дружні співробітники, наскільки ж важливо, коли команда приділяє увагу питанням своєї ефективності .... Наш тренинг "Спліт сервіс і поліпшення особистої результативності", який відбувся у вересні, зможе показати позитивну динаміку!
Працюючи з командою в діалоговому та коучінговому форматі ми змогли розкрити такі теми:
- ефективне ведення ділової комунікації з нашими клієнтами
- проведення телефонних переговорів, здійснення холодних дзвінків та методи зацікавленності клієнта в ході телефонної розмови
- вміння вислухати та визначати основні потреби клієнта
- навчити повно та лаконічно відповідати на запит клієнта
- ефективне проведення презентації послуг по телефону та при першій зустрічі гостя
- дати методи врегулювання спорів з клієнтами та залагодження емоційне напруження при конфліктних ситуаціях з клієнтами
- методи врегулювання заперечень від клієнта та вирішення конфліктних ситуацій з відвідувачем
- типологія клієнта, золоті правила в обслуговуванні, робота над собою - самовдосконалення
- секрети успіху та результативності, розвиток впевненості, націленності на результат та використання індивідуального підходу до клієнта
Тренінг проходив в енергійній, відкритій, позитивній та навчальній атмосфері.
Учасники отримали не тількі знання, а також і мотивацію на здійснення поставлених завдань з легкістю.
Мета навчання - навчити присутніх продавати послуги підприємства, була успішно втілена в роботу, рух пішов, чекаємо вдалих результатів!
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Новини