Новий порядок інформування роботодавців про порушення застосування податкової соціальної пільги
30 червня 2017 р. набув чинності наказ Міністерства фінансів України від 19 травня 2017 р.
№ 514 (далі — Наказ № 514), яким затверджено новий Порядок інформування роботодавців платника податку про наявність порушень застосування податкової соціальної пільги, позбавлення платника податку або відновлення його права на податкову соціальну пільгу (далі — Порядок), а також форму Повідомлення про наявність порушень застосування податкової соціальної пільги, позбавлення платника податку або відновлення його права на податкову соціальну пільгу (далі — Повідомлення про порушення).
Цей Порядок визначає процедуру інформування центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, роботодавців платника податку про наявність порушень ним норм пп. 169.2.1. п. 169.2. ст. 169 розділу IV «Податок на доходи фізичних осіб» Податкового кодексу України (далі — ПК), виявлених на підставі даних податкової звітності чи документальних перевірок, а також порядок інформування роботодавця про позбавлення платника податку (працівника такого роботодавця) або про відновлення його права на податкову соціальну пільгу (далі — ПСП).
Положення цього Порядку поширюються на роботодавців, працівники яких допустили порушення застосування ПСП (п. 2 Порядку).
Структурний підрозділ контролюючого органу, до функцій якого належить аналіз даних податкової звітності чи проведення документальних перевірок, складає Повідомлення про порушення за формою, затвердженою Наказом № 514, якщо платник податку отримував ПСП більше ніж за одним місцем нарахування (виплати) доходу або у разі отримання доходів, зазначених у пп. 169.2.3. п. 169.2. ст. 169 ПК.
Структурний підрозділ контролюючого органу ДФС, до функцій якого належить аналіз показників податкової звітності чи проведення документальних перевірок, у Повідомленні про порушення також зазначає про відновлення права працівника на ПСП платника податку на доходи фізичних осіб (далі — ПДФО), яка починає застосовуватись з податкового місяця, що настає за місяцем, в якому суми недоплати ПДФО та штраф у розмірі 100% суми недоплати повністю погашені платником податку на підставі включення таких сум до його річної податкової декларації у разі, якщо такі суми не були утримані податковим агентом за рахунок доходу платника податку.
Наказом № 514 визнано таким, що втратив чинність, наказ Міністерства доходів і зборів України від 27 січня 2014 р. № 86.
Повний текст Наказу № 514 ви зможете знайти у вкладці з нормативно-правовими актами № 15 (147) газети «Консультант Кадровика».
Джерело: газета «Консультант Кадровика»
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії HR, менеджер з персоналу, рекрутинг Менеджмент, керування, KPI