Як вийти з кризи
У цій статті я описав свої міркування щодо того, які дії зараз можуть допомогти посилити бізнес і не дати йому потонути. Це кроки, які я вважаю розумними, ґрунтуючись на моїх знаннях та досвіді. Сподіваюся, вони будуть Вам корисні.
1. Підвищуйте компетентність
Наші компанії зараз подібні до кораблів, які опинилися посеред бурхливого шторму. Ми з Вами боремося зі штормом щосили і робимо все можливе, щоб наш бізнес не пішов на дно. Щоб пережити цей шторм, зараз, як ніколи, нам потрібна компетентність – здатність взяти якесь питання, якусь справу та довести її до потрібного результату.
Я рекомендую прописати, які навички Вам потрібні сьогодні для того, щоб утримати компанію на плаву. Визначте, яких навичок Вам не вистачає, і щодня робіть щось, щоб їх придбати. Наприклад, пройдіть онлайн-навчання, яке дозволить Вам тренувати і розвивати потрібні навички. Або купіть потрібну книгу та вивчіть її так, щоб Ви могли застосувати те, що вивчили. Практикуйтесь кожен день у цьому.
2. Завантажуйте працівників роботою
Що відбуватиметься, якщо Ви відпустите працівників у відпустку за свій рахунок, та не даватимете їм роботу та не будете підтримувати з ними зв'язок?
Припустимо, що всі Ваші співробітники дуже віддані компанії. Вони мають заощадження, що дозволять пережити цей час без роботи, і після виходу з карантину вони повернуться до Вас. І якщо ці кілька місяців вони проведуть безглуздо, не роблячи нічого продуктивного, то, повірте, Ви відчуєте, що краще б вони не поверталися.
Тому що перед собою Ви побачите лінивих, критичних людей. Які зовсім не будуть хотіти працювати, зате завалять Вас вимогами підвищити їм зарплату та покращити умови роботи. І перетворити цих людей назад на Ваших співробітників буде дуже непросто.
Не допускайте, щоб Ваші працівники бездіяльно проводили час. Якщо Ваші співробітники працюють віддалено, зробіть так, щоб у них було не менше роботи, ніж до виходу на карантин. Знаю, що багато співробітників не можуть виконувати свою роботу, будучи вдома. Я рекомендую Вам знайти щось, чим вони зможуть займатись віддалено. Це може бути моніторинг ринку, проведення соцопитувань, впорядкування клієнтської бази, просування Вашої компанії у соціальних мережах, написання статей чи навчання. Але не залишайте їх без доручень та контролю, якщо хочете, щоб вони повернулися до Вас із гарною працездатністю.
3. Підтримуйте комунікацію з працівниками
Я вважаю, що зараз найголовніша навичка для керівника – це вміння ефективно спілкуватися. Вам потрібно вміти зрозуміти і при необхідності, змінити їхню думку. А для цього потрібно постійно спілкуватися з ними. Наразі немає можливості робити живі зустрічі в офісі, але у Вашому розпорядженні є всі можливості інтернету.
Треба двічі на день проводити онлайн-координації з Вашою командою. Вранці, щоб спільно визначити план дій співробітників та їх завдання на день. І ввечері, щоб отримати зворотний зв'язок про зроблену роботу та звіт про досягнуті результати.
Регулярні координації з персоналом дозволять Вам налаштувати колектив на робочий лад, проконтролювати виконання робочих завдань та підтримати бойовий дух Вашої команди.
4. Будьте чесні зі співробітниками
Зараз Ваші працівники перебувають у ще більш збентеженому стані з приводу того, що відбувається, ніж Ви. Вони не уявляють, як ситуація розвиватиметься далі. У них немає впевненості в тому, що відбуватиметься з їхньою роботою. І якщо Ви не обговорюватимете з ними ці теми, вони шукатимуть відповіді на свої запитання в іншому місці. В інтернеті чи у своїх друзів. Повірте, висновки, до яких вони після цього прийдуть, Вам не сподобаються.
Наше завдання як керівників - прояснити співробітникам наші плани роботи компанії, хоча б на найближчий час. Варто, наприклад, об'єктивно описати те, як ситуація, що склалася, вплинула на роботу компанії. Розповісти цілі компанії на наступний тиждень, два, якщо можливо, на місяць. В умовах невизначеності та хаосу довгострокове планування далеко не завжди можливе. У період підвищеної невизначеності найкращими орієнтирами будуть характеристики поведінки, при розв'язанні задач дивіться на команду, як вони впливають на налаштування команди.
Продовження читайте за посиланням: https://performia.com.ua/ua/kak-vyiyti-iz-krizisa-razmyishleniya-vsluh
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії HR, менеджер з персоналу, рекрутинг Менеджмент, керування, KPI Управління персоналом, адаптація та розвиток