Складіть список документів, які необхідно перевірити під час оформлення прийняття на роботу
Для зручності можна скласти список документів, які необхідно перевірити під час оформлення прийняття на роботу.
Цей список можна роздрукувати на окремому аркуші в необхідній кількості примірників та заздалегідь видавати особам, які працевлаштовуються на підприємство.
Перелік може бути таким:
- паспорт;
- трудова книжка;
- документ про освіту;
- реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер);
- свідоцтво про загальнообов’язкове державне соціальне страхування;
- військовий квиток або посвідчення про приписку до призовної дільниці (для військовозобов’язаних і призовників);
- документ про стан здоров’я (за потреби);
- довідка до акта МСЕК, індивідуальна програма реабілітації інваліда (за наявності);
- пенсійне посвідчення (за наявності);
- посвідчення особи, яка постраждала внаслідок Чорнобильської катастрофи (за наявності);
- свідоцтво про народження дитини (дітей) особи (за наявності);
- інші документи, що дають особі право на трудові пільги та гарантії, підтверджують право на доплати і надбавки (за наявності).
Порада від Журналу "Кадровик України"
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії HR, менеджер з персоналу, рекрутинг Менеджмент, керування, KPI