Корпоративные муралы или как продавать новичкам свой бренд

Корпоративные муралы или как продавать новичкам свой бренд

Исторические стены стали частью корпоративной культуры. Они станут отличным путеводителем в путешествие бренда, отвечая на вопрос "Кто мы", "Что мы ценим", "Какие трансформации мы пережили".

Чем старше мы становимся, тем больше любим рассказывать истории из жизни, листая семейные альбомы. Это как позволяет совместить прошлое пережитое нами с тем будущим в лице слушателя, которому помогаем сложиться нашим опытом. В корпоративном мире это тоже стало доброй традицией.

Так и корпоративные муралы говорят за дух и атмосферу компании гораздо лучше, чем многословные презентации о сильных сторонах или матрицы ценностей. Это живая визуальная история, которая может захватить интересными деталями, яркими иллюстративными картинками и качественной целостной плоскостью роста со своими падения и взлетами, за которыми стоят люди, факты, эмоции, переживания.

В основі будь-якої історичної стіни лежить таймлан, який може бути трансформований у різні формати візуальної подачі. Лінійний варіант є найпростіший у виконанні. Ви можете самі додати шкалу змінних, спираючись на те, що важливо для компанії у момент її створення: спадковість через родинну історію, прогресивність через розвиток цінностей та філософії,  системність через еволюцію продуктів. Наприклад, як ось ця історія компанії The North Face з “живою” інсталяцією розробок.

В чому допоможе таке творіння? Починаючи консалтинг для приватних компаній часто стартує з створення такої історичної стіни, яка служить не лише “інформаційним бренд пакетом” для новачків, а й самим власникам допомагає побачити власну історію. Це повертає їх до запитання “Заради чого починався бізнес”, а працівникам стає зрозуміліше, які цінності є буквально імпрінтовані в корпоративну культуру і чому. У працівників власник з статусу “красавца на золотій яхті, яку тягнуть батраки-працівники” трансформується у живий образ людини з своєю історією успіху.

А ще стіна магічним чином включає ефект гордості за справу, якою люди займаються і стає вірусною історією (чи пакетом історій), які потім розповідаються клієнтам, колегам, знайомим. Адже людині легше “вливатись” в корпоративну команду, коли вона може побачити і провідчувати історії, віддзеркалюючи їх з своєю картою життя. І саме там знаходиться ключ до магічної мантри “ти і я – ми однієї крові”.

Блоге InfoDesign.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії HR, менеджер з персоналу, рекрутинг Лідерство, тімбілдинг Переговори, риторика, ораторське мистецтво