На якій дистанції клієнт погодиться на все, що ви запропонуєте?
Детальний опис 4 видів дистанції, на якій клієнти найкраще купляють в торговому залі, в офісі та під час презентації продукту.
"Я відчувала його гаряче дихання і відхилилася всім корпусом назад, неприродно посміхалася і мріяла тільки про одне, як скоріше втекти!"
Це не сцена з "50 відтінків сірого", це фрагмент звіту моєї асистенки по дослідженню "Таємний покупець", яке я проводжу перед тренінгом в компанії.
Вона йшла в цей магазин і раділа, що поєднає і «Завдання» і нарешті замовить собі фотошпалери на кухню, давно збиралася. Вона прийшла з твердим наміром здійснити покупку, а рятувалася втечею!
У чому ж справа?
Широкий асортимент, європейські виробники, ремонт в офісі, чай, кава, а чому клієнти втікають?
ВТІКАЮТЬ!
Було порушено особистий простір людини, відбулося грубе втручання в інтимну зону.
Важливий момент в продажах - це дистанція!
Кожна людина відчуває простір навколо себе як свій власний, недоторканний кокон: зону комфорту і безпеки.
Виділяють чотири типи відстані для спілкування і успішних продажів.
Які саме і чому це так важливо, читайте у моїй новій статті!
http://www.kalabukha.com.ua/na-yakij-dystantsiji-klijent-pohodytsya-na-vse/
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Маркетинг, реклама, PR Переговори, риторика, ораторське мистецтво Продажі, кол центр, робота з клієнтами