Головні фактори ефективного найму
Чи можете Ви назвати фактори найму, які впливають на якість найманого персоналу? Багато керівників відбирають працівників, використовуючи невірні критерії.
Чи можете Ви назвати фактори найму, які впливають на якість найманого персоналу? Зараз існують різні методи оцінки персоналу при підборі. І багато керівників відбирають працівників, використовуючи невірні критерії, наприклад, вважається, що червоний диплом, великий досвід роботи у великій компанії, “яскраве” резюме або гарний зовнішній вигляд кандидата - достатня підстава для працевлаштування.
Ми вважаємо, що ці фактори є ненадійними. Найчастіше за красивою картинкою ховається абсолютно некомпетентний співробітник, який так часто міняв місця роботи, що навчився писати виграшні резюме. Інший приклад: працюючи у великій компанії, людині легше "загубитися" у великому колективі та приховати свою некомпетентність. А ось робота у маленькій фірмі відразу виявить рівень знань та навичок працівника.
Ця стаття визначає основні фактори ефективного найму, які дозволять Вам уникнути типових помилок при підборі персоналу.
Фактор №1. Продуктивність
Під продуктивністю ми розуміємо здатність досягати результатів. Адже Ви наймаєте співробітника, очікуючи від роботи конкретних результатів.
І саме за них Ви готові платити працівникові, правда?
Щоб приймати вірні рішення про найм, необхідно використовувати оцінку персоналу при прийомі на роботу, яка обов'язково повинна виявляти рівень продуктивності кандидата. Тільки так Ви зрозумієте, чи буде він приносити користь компанії. Наприклад, дізнатися, чи буде майбутній працівник результативним або ні, можна за допомогою правильно проведеної співбесіди. В результаті спілкування з кандидатом Ви повинні з'ясувати, чи був він продуктивним на минулому місці роботи. Якщо людина досягала результатів раніше, то вона приноситиме користь і у Вашій компанії.
Продуктивність – головний фактор ефективного найму. Якщо Ви бачите, що кандидат у минулому не мав жодних результатів і досягнень на роботі та в житті, то немає сенсу його розглядати.
Фактор №2. Особистісні якості
Під особистісними якостями мається на увазі - риси характеру людини. Чому це важливий фактор успішного найму?
З'ясувавши особистісні якості кандидата, Ви зможете відповісти на такі питання:
1) Чи підходить людина на цю посаду?
2) Чи добре вона співпрацюватиме з колективом?
3) Як довго вона буде працювати у Вашій компанії?
Перед перевіркою особистісних якостей, бажано щоб у Вас був складений портрет ідеального кандидата. Визначте, які якості необхідні для успішної роботи у Вашій компанії. Можливо, Ви шукаєте людину, яка чудово встановлює контакти з людьми і вміє “вести за собою”? Чи Вам потрібен співробітник, для якого рутинна робота буде як задоволення? Чи повинен працівник бути уважним та дисциплінованим, щоб приносити користь Вашій компанії?
Найчастіше, оцінка при прийомі на роботу не спрямована на перевірку особистих якостей кандидата. І це одна з основних причин невдач у наймі. Згадайте, чи наймали Ви людину, яка не виправдала Ваших очікувань, незважаючи на високі результати на попередній посаді? Чи замислювалися Ви, чому це сталося? Причина полягає в тому, що кожна компанія має свою специфіку роботи. Наприклад, скрізь є унікальна атмосфера в колективі та прийняті правила спілкування з клієнтами. При виборі кандидата необхідно враховувати відповідність його особистісних якостей всім вимогам роботи на даній посаді.
Фактор №3. Мотивація
Мотивація – це внутрішній рухливий імпульс кандидата. Ще до знайомства з Вашою компанією кожна людина чимось мотивована. Як Ви думаєте, це впливатиме на його роботу у Вашій компанії? Звичайно ж так!
Існують дві протилежні точки зору. Є люди, які хочуть отримати щось ще до того, як вони почнуть дещо робити і давати результати. Насамперед, їх цікавить отримання якоїсь вигоди для себе. А є ті, хто орієнтований на роботу, тобто вони чітко розуміють, що перед тим, як щось отримати, необхідно вкласти зусилля і принести користь компанії. Як Ви вважаєте, в якій категорії опиняються найцінніші співробітники?
При спілкуванні з кандидатом саме головне – зрозуміти, чим він мотивований. Звертайте увагу на те, чим цікавиться людина на співбесіді. Чи питає щось про специфіку роботи? Чи цікаві йому його функціональні обов'язки? Чи все, чим він цікавиться, стосується рівня заробітної плати та всіляких пільг та бонусів?
Продовження читайте за посиланням: https://performia.com.ua/ua/glavnyie-faktoryi-effektivnogo-nayma/
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії HR, менеджер з персоналу, рекрутинг Менеджмент, керування, KPI Управління персоналом, адаптація та розвиток