Актуальні зміни законодавства, які необхідно знати підприємцям
Найбільш актуальні зміни в законодавстві, які необхідно знати підприємцям. Читайте, коментуйте, діліться власними міркуваннями щодо подій, які так чи інакше впливають на розвиток вашого бізнесу.
3/11/2015
У Клубі Ділових Людей щотижня виходить бізнес-дайджест з актуальними новинами для підприємців. Для того, щоб підписатися - перейдіть за посиланням: http://goo.gl/forms/8Aj88nUiZr
З листопада Мін'юст запускає сервіс електронного апостиля
Україна приєднається до електронного сервісу, суть якого в тому, що громадяни за місцем проживання в будь-якому органі РАЦС зможуть подати документи для посвідчення їх електронним апостилем. Ці документи будуть оброблятися електронною системою, на них буде проставлятися електронний апостиль, і цей документ протягом 24 годин людина може роздрукувати з сайту або отримати його в тому ж РАЦСі.
При цьому уповноважені представники країни, в яку подаються документи, що вимагають посвідчення апостилем, через реєстр зможуть перевірити справжність апостилю та оригінальність документа.
У даний час до цієї системи вже підключені 23 країни, серед яких США, Великобританія, Австрія, Бельгія, Болгарія, Латвія, Грузія, Молдова та інші.
В Україні апостиль проставляється трьома органами влади:
- Мін'юст (нотаріальні, судові документи, акти цивільного стану, інформація з ЄДР)
- Міністерство освіти і науки (документи про освіту);
- Міністерство закордонних справ (виписка про судимість, довідка про фінансову спроможність, інші офіційні документи).
Нацбанк залишив облікову ставку на рівні 22%
Правління Національного банку вирішило залишити облікову ставку на рівні 22% річних. Це рішення закріплене постановою від 29 жовтня 2015 № 750 «Про регулювання грошово-кредитного ринку».
Кому видається довідка за формою 4-ОПП?
Фахівці фіскальної служби відзначили, що постановка на податковий облік юридичної особи (її відокремлених підрозділів), фізичної особи - підприємця підтверджується випискою з Єдиного державного реєстру.
Довідку за формою № 4-ОПП отримують фізичні особи, які здійснюють незалежну професійну діяльність (адвокати, нотаріуси і т. П.), і юридичні особи (їх відокремлені підрозділи), для яких законом встановлені особливості державної реєстрації та відомості щодо яких не містяться в ЄДР .
З 2019 року встановлюється монополія адвокатів - Конституційна Комісія схвалила зміни
Конституційна Комісія схвалила пропозиції Робочої групи з питань правосуддя та суміжних правових інститутів щодо змін до Конституції.
Серед іншого, встановлюється монополія адвокатів на представництво в суді, з деякими винятками (представництво в суді у трудових спорах, спорах про захист соціальних прав або незначних суперечках, а також щодо представництва малолітніх і неповнолітніх осіб та осіб, визнаних недієздатними або дієздатність яких обмежена).
Відповідно до Перехідних положень представництво у Верховному та касаційних судах виключно адвокатами здійснюється з 1 січня 2017; в апеляційних судах - з 1 січня 2018 роки; в судах першої інстанції - з 1 січня 2019 року.
Представництво в судах органів держвлади і місцевого самоврядування буде здійснюватися виключно адвокатом з 1 січня 2019 року.
Текст проекту змін до Конституцію буде переданий на розгляд Президенту.
Визнання юридичної особи відсутнім за її місцезнаходженням: роз'яснення Мін'юсту
Мін'юст у листі від 12.10.2015 р № 1029-0-2-15 / 193 нагадав, що юридична особа для підтвердження відомостей про себе зобов'язане щорічно надавати державному реєстратору реєстраційну картку.
Підставами для направлення держреєстратором повідомлення про необхідність підтвердження відомостей про юридичну особу є:
- ненадходження у встановлений строк реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу;
- надходження держреєстратору від контролюючого органу повідомлення встановленого зразка про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням.
Якщо державному реєстратору повернуто поштове відправлення, він повинен внести до Єдиного державного реєстру запис про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням.
З 2016 року громадянам почнуть видавати замість паспортів ID-картки
Міграційна служба розробила план поступової заміни паспортів громадянина України на ID-карти нового зразка. Поступова заміна паспортів-книжок на нові ID-картки буде відбуватися протягом найближчих 5 років.
З 1 січня 2016 міграційна служба почне впровадження нової національної системи ідентифікації громадян на основі електронної бази даних і видачу нових паспортів громадянина України у формі пластикової картки.
На першому етапі пластикові ID-картки видаватимуть безкоштовно особам по досягненню 14 років. Крім того, буде запропоновано оформлення нових паспортів-карток громадянам, які звертатимуться до підрозділів міграційної служби із заявами про поновлення втрачених документів, а також про оформлення та видачу паспорта громадянина України для виїзду за кордон.
Обов'язкової заміни паспорта-книжечки на пластикову ID-карту не буде.
У новому паспорті не буде інформації про укладення шлюбу та реєстрації місця проживання. Для підтвердження місця проживання, міграційна служба безкоштовно видаватиме громадянам відповідні витяги з реєстру. З розвитком електронного урядування та сфери надання адміністративних послуг, через деякий час таке підтвердження не буде необхідним ні при зверненні до органів влади, ні для банківських установ.
Для того, щоб підписатися на бізнес-дайджест та отримувати найактуальніші новини бізнесу на власну електронну пошту, перейдіть за посиланням »
Ведучий рубрики:
Роман Ларіонов,
керуючий партнер Адвокатського об’єднання «GLK Parthers»
Джерело: http://www.bc-club.org.ua/news/items/dajdzhest-11-novini-zakonodavstva.html
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Новини