25 квітня майстер-клас для логопедів «Сучасні підходи до діагностики та корекції порушень письма у дітей молодшого шкільного віку"
Проводить семінар Чередніченко Наталія Володимирівна – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри логопедії Інституту корекційної педагогіки та психології Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова.
Мета: закріпити та систематизувати теоретичні знання логопедів-практиків з даної теми, формувати практичні уміння та навички фахівців щодо методів діагностики та корекції різних форм дисграфії та дизорфографії у молодших школярів, озброїти їх методиками корекційної роботи щодо попередження труднощів у навчанні грамоти та граматики у дітей старшого дошкільного віку.Зміст майстер класу містить теоретичну та практичну частини.
У теоретичній частині буде висвітлено сучасний психолінгвістичний та психолого-педагогічний підхід щодо вивчення причин, механізмів, симптоматики та корекції різних форм дисграфії та дизорфографії у дітей, розкрито основні передумови формування навичок письма, проаналізовано поняття «мовна здібність» та його роль в опануванні писемного мовлення.
У практичній частині буде висвітлено методики діагностики різних типів дисграфічних та дизорфографічних помилок, розкрито їх механізми та методи подолання. Особлива увага буде зосереджена на методиках формування у дітей навичок диференціації фонемо-графем в усному та писемному мовленні, формуванні навичок різних видів мовного аналізу та синтезу (фонематичного, морфологічного, синтаксичного), а також формуванні основних мовних понять. Окремо розглядатиметься питання формування у дітей фонетико-графічної грамотності, орфографічної пильності та навичок контролю та самоконтролю на письмі.
Слухачам буде продемонстровано різні види усних та письмових практичних фонетико-графічних та граматичних вправ, завдяки яким у дітей виробляються навички грамотного письма. Буде наведено приклади логопедичних занять, спрямованих на корекцію дисграфії та дизорфографії. Учні майстер-класу матимуть змогу самостійно проаналізувати письмові роботи учнів, визначити типи та механізми патологічних помилок та розробити стратегію їх подолання.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Новини