Развитие управленческих компетенций госслужащих - в радость самим госслужащим
Длительность тренинга 6 часов - фикция или вызов профессионализму тренера? Счастливые лица участников после выполнения одного из творческих заданий говорят сами за себя.
Наработки и выводы четырех групп госслужащих высшего корпуса, прошедших тренинги "Роль лидера в управлении персоналом" и "Развитие управленческих компетенций", даже красноречивее выражения лиц.
Например, ответы на вопрос анкеты обратной связи "Якщо рекомендували б повторне розгорнуте відпрацювання окремих акцентів теми у виконанні цього ж тренера, то яких і чому?" и "Що маєте намір робити інакше від нині?":
Темы: мотивація у державній службі, відкрита та закрита система управління, різниця між оптимізацією і раціоналізацією процесів, усунення конфліктів, залученість та задоволеність персоналу до ефективної роботи: регулятори, управління емоціями в колективі, більш детально проговорити стимули і мотивацію, вивчення 5М, відпрацьовувати трансформацію емоцій, аналітичне мислення на виконання цілей
Причины: зрозуміле пояснення, детальний розгляд питань, постійний зворотній зв'язок, добре розкрито тему. Дякую! цікаво було б послухати все ще раз, з урахуванням вже отриманих знань, щоб закріпити отриманні знання
Намерения: спиратись в роботі на колектив однодумців, більш ретельно ставитись до вмотивування, об'єктивно оцінити персонал, підкоректувати роботу з колективом, підхід до колективу, об'єктивно оцінювати людей, поводитися в колективі, робити висновки, перегляд системи мотивації, використовувати більше регулятори мотивації, доповнювати комунікацію, вдосконалювати свої навички управління, ставити більше запитань персоналу, намагатися створити сприятливе середовище для підлеглих, більше аналізувати поведінку підлеглих при наданні та виконанні завдань, попрацювати над різними видами мотивації, змінити систему контролю, підбір кадрів, аналіз роботи своєї - першочергово!, думати, частіше звіряти орієнтири, перегляд цінностей, пізнавати проблеми, аналізувати з урахуванням набутого досвіду, по-іншому ставитися до проблем, на які не маю впливу, насамперед розставити пріоритети, запровадити "цибулину" делегування, розвиватись, застосування різних компетенцій, думати про ІКР, індивідуальний підхід, розбиратися в своїх проблемах.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Новини