Сім кроків ефективних продажів

Як показує досвід, для успішного життя вміння продавати - велика річ! Що продавати не так і важливо – чи себе, чи товар, чи послугу. Головне, що якщо ти робиш це класно, то отримаєш гарну винагороду.

Бізнесу без продажів не існує. Чим краще працюють продавці компанії, тим успішніше бізнес. Хто не вміє продавати, йде з ринку, остаточно і безповоротно. Величезна кількість співробітників несуть горде звання менеджерів з продажу, але сайти переповнені претендентами на дану посаду, і все одно існує величезний дефіцит кваліфікованого персоналу практично в будь-якій компанії. А все тому, що більшість обирає цю професію як запасний варіант, тому зрозуміло, що рівень професійної підготовки таких менеджерів можна навіть не обговорювати. А результат залежить тільки від того, скільки ты вкладаєш в себе.
Отже, що робити для того, щоб стати успішним продавцем? Можна перечитувати величезну кількість літератури, можна роками набиратись досвіду, а краще спочатку відвідати наш тренінг «7 кроків ефективних продажів», де ми вас навчимо основних технік та законів продажів, мистецтва ведення переговорів. А потім вже вдало практикувати, читаючи правильну літературу.
Зовсім необов'язково народитися «великим продавцем», ним можна стати в процесі грамотного навчання і роботи. Тренінги з продажу, мабуть, самі дієві та найбільш ємні з усіх видів тренінгів на сьогоднішній день. Вони містять в собі способи пошуку нових клієнтів та розширення клієнтської бази, ділову презентацію, техніку ведення переговорів, закони переконання і аргументації та багато-багато іншого.

Тренінг з продажу:

  • розвиває практичні вміння; 
  • визначає цілі та завдання бізнесу; 
  • вчить здійснювати пошук потенційного клієнта; 
  • вчить враховувати потреби клієнта, визначати, чого він бажає і чого побоюється. 

Декілька порад:

  • Першим ділом продавайте себе. Ваш зовнішній вигляд має бути бездоганним – манікюр, зачіска, костюм, туфлі. Ваша «красива душа» тут нікому не цікава. 
  • Пам'ятайте, єдина річ, яку ви продаєте, це ваш статус. Професіоналізм, компетентність, досвід. Оцініть себе гідно, призначте справжню ціну своїх послуг. Тоді ваш продукт буде набагато легше продати. 
  • Думайте, як покупець. Прекрасний приклад знаменитого американського психолога Дейлі Карнегі: «Особисто я люблю суницю з вершками, але риба чомусь вважає за краще черв'яків. Ось чому, коли я хочу зловити рибу, я думаю не про те, що люблю я, а про те, що любить риба». 
  • Будьте самим доброзичливим і приємним продавцем, з яким клієнту доводилося працювати. Однак не будьте нав'язливі. Нав'язливість страшно дратує.
  • Намагайтеся бути несхожим на інших продавців, будьте самим собою, не грайте, чи не видавлюйте з себе штучні емоції. 
  • Посміхайтеся, посмішка викликає довіру. Але посміхайтеся щиро. 

 Якщо ви хочете отримати високий результат від тренінгу з продажу, пам'ятайте: ваше бажання і готовність до змін відіграють величезну роль. Ніхто не зможе зліпити з вас великого оратора, вправного парламентера і талановитого продавця. Але все це можете ви самі!

Тренінги з продажу для персоналу

На жаль, в нашій країні на одну людину витрачається всього 1,5 $ на рік, щоб навчити його складній науці бізнесу. Тоді як на Заході ця сума перевищує 150 $. Різниця замітна не лише в ціновому еквіваленті, а і в результатах. Економите на розвитку персоналу - недоотримаєте прибуток.

Тренінги з продажу мають багаторівневий позитивний вплив, що сприяє не тільки прямому збільшення обсягів продажів, а й створенню сприятливої психологічної атмосфери в колективі.
Що може отримати компанія, керівник і співробітники, відвідуючи тренінги з продажів?
1. Утворення із колектива команди, підвищення лояльності до компанії, розвиток корпоративної культури, зниження плинності кадрів, зниження ризику виникнення конфліктних ситуацій між персоналом.
2. Підвищення почуття впевненості співробітників в собі.
3. Відпрацювання навичок технології продажу.
4. Підвищення якісного рівня спілкування з клієнтом, вибудовування довгострокових відносин із ним та зведення до мінімуму ймовірності здійснення помилок.
5. Обмін досвідом між співробітниками.
6. Отримання потужного енергетичного заряду.

Практика показує, що саме якісний персонал здатний забезпечити стійкий розвиток компанії та її стабільність на ринку. Звичайно, ціна і якість відіграють велику роль у майбутньому компанії. Але саме «людський фактор» - той ресурс, який вже сьогодні відкриває вашій компанії шлях до успіху!


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Продажі, кол центр, робота з клієнтами