Статті
Навчання внутрішніх працівників для оптимізації витрат на просування
У світі поширена хибна думка: якщо продукт якісний, клієнти купуватимуть його і без реклами. Але це твердження розбивається найпростішим питанням: «А як ці клієнти взагалі дізнаються про продукт, якщо його не просувати?».
Робота копірайтера - основа рекламної кампанії
Копірайтер - одна з відносно нових для України професій. Вітчизняні внз поки не пропонують навчання по цій спеціальності, хоча її популярність велика, адже робота копірайтера стоїть за кожною торговою маркою, слоганом, рекламним роликом.
Специфіка роботи мерчендайзера в Україні
У нашій країні посадові обов'язки мерчендайзера дещо відрізняються від посадових обов'язків цих же фахівців, які працюють у західних країнах. Спрацьовує накатані на вітчизняному ринку праці прийом - один може працювати за трьох.
PR-спеціаліст на ринку праці
Для майбутніх керівників PR-проектів, незалежно від їх масштабу, перша за значимістю - харизматичність. Людина може мати дипломи кращого вузу, і при цьому бути абсолютно непридатною на роль професійного PR-лідера.
Спеціальності у сфері реклами
Хороша реклама — майже мистецтво. І долучатися до нього можуть люди різних професій. Які ж спеціальності задіяні у цій галузі?
- Усі статті244
- Новини45
- Освіта за кордоном28
- Поради абітурієнтам69
- Бухгалтерія, аудит4
- Готельно-ресторанний бізнес, туризм4
- Дизайн, творчість6
- Інформаційні технології13
- Логістика, склад, ЗЕД3
- Маркетинг, реклама, PR5
- Медицина, фармацевтика8
- Нерухомість4
- Освіта, наука100
- Охорона, безпека1
- Робота для студентів, початок кар'єри8
- Робота і кар'єра, ділова етика, психологія12
- Робота вдома4
- Секретаріат, діловодство6
- Мережевий маркетинг і MLM3
- ЗМІ, видавництво, поліграфія4
- Страхування4
- Будівництво, архітектура4
- Сфера обслуговування5
- Топ-менеджмент, керівництво вищої ланки4
- Торгівля, продаж4
- Транспорт, автобізнес4
- Управління персоналом4
- Управління проектами1
- Фінанси, банк4
- Юриспруденція4