Статті

Навчання внутрішніх працівників для оптимізації витрат на просування

У світі поширена хибна думка: якщо продукт якісний, клієнти купуватимуть його і без реклами. Але це твердження розбивається найпростішим питанням: «А як ці клієнти взагалі дізнаються про продукт, якщо його не просувати?».

Робота копірайтера - основа рекламної кампанії

Копірайтер - одна з відносно нових для України професій. Вітчизняні внз поки не пропонують навчання по цій спеціальності, хоча її популярність велика, адже робота копірайтера стоїть за кожною торговою маркою, слоганом, рекламним роликом.

Специфіка роботи мерчендайзера в Україні

У нашій країні посадові обов'язки мерчендайзера дещо відрізняються від посадових обов'язків цих же фахівців, які працюють у західних країнах. Спрацьовує накатані на вітчизняному ринку праці прийом - один може працювати за трьох.

PR-спеціаліст на ринку праці

Для майбутніх керівників PR-проектів, незалежно від їх масштабу, перша за значимістю - харизматичність. Людина може мати дипломи кращого вузу, і при цьому бути абсолютно непридатною на роль професійного PR-лідера.

Спеціальності у сфері реклами

Хороша реклама — майже мистецтво. І долучатися до нього можуть люди різних професій. Які ж спеціальності задіяні у цій галузі?