Чи можуть якісні курси англійської мови бути дешевими?
Категорія: Освіта, наука
ЗберегтиВартість курсів англійської мови може відрізнятися у кілька разів, і мова йде навіть не про різницю вдвічі, що вже здається суттєвим. Наприклад, ціни на англійську мову в групах у Києві коливаються від 1000 до 4000 грн на місяць. Здається, що це занадто велика різниця, тож чим це виправдовується? Давайте спробуємо розібратися в цьому.
В умовах високої конкуренції курси англійської мови знаходять багато способів залучення потенційних студентів. Проте завжди одним з найважливіших критеріїв вибору були витрати на навчання. Ціна формується з декількох компонентів, іноді до них відносять реальні витрати, іноді ми платимо за ім'я та рекламу. Наскільки ж справедлива запропонована ціна?
Фактично власник будь-якої школи має право встановити ту ціну, яку він вважає справедливою, і таку, що дозволить йому досягнути бажаного рівня прибутковості. Тому я переконана, що ціна також багато в чому залежить від амбіцій та бажань власника школи. У зв’язку з цим, курсів, які дотримуються високих стандартів навчання, при цьому залишаючи ціни на доступному рівні, як школа Easy School UA, одиниці. Як правило, курси обирають найбільш прибуткові варіанти — мінімальні витрати на організацію та невисока якість і ціна, або високі витрати та якість, що тягне за собою підвищення ціни за навчання.
Давайте подивимося більш детально на основні компоненти вартості будь-яких курсів, і як вони пов'язані з якістю навчання.
- Вартість оренди приміщення. Розташування приміщення, вік будівлі, а також його доступність — все впливає на ціну оренди. Якщо ви хочете займатися в центрі міста поблизу метро — готуйтеся витрачати більше грошей. У той же час, це жодним чином не впливає на ефективність навчання. На онлайн-курсах, як правило, витрат на оренду немає зовсім, або вони значно менші (наприклад, оренда приміщення для адміністратора та керівництва).
- Зарплатний фонд курсів. З одного боку, розмір зарплати вчителя залежить від його кваліфікації та досвіду, з іншого боку — від політики самих курсів та бажання забезпечити довгострокове співробітництво з гідними вчителями за найкращу винагороду. Низька оплата роботи вчителів трапляється навіть у великих відомих школах, оскільки їх популярність дозволяє швидко знайти та найняти нового вчителя, щоб замінити попереднього викладача — адже їм потрібно обслуговувати великий потік нових студентів, яких приводить реклама. Тому розмір школи не завжди є гарантією якісного відбору вчителів і залежить від принципів побудови роботи в школі.
- Витрати на рекламу. Маленькі школи англійської без зовнішніх інвестицій можуть розвиватися лише локально, через сарафанне радіо та місцеву недорогу рекламу. Це природний обмежувач у зростанні таких шкіл. При цьому мережеві курси витрачають величезні рекламні бюджети, забезпечуючи себе безперервним потоком як нових студентів, так і працівників, щоб курси працювали безперервно та компенсували ці витрати. Іноді, на жаль, всюдисуща/повсюдна реклама певних курсів більше говорить про значні фінансові ресурси цієї організації, ніж про якість викладання.
- Якість ремонту та облаштування класів. Ви можете займатися у скромному орендованому приміщенні з уживаними меблями та звичайною маркерною дошкою з тим самим успіхом, що і в новій будівлі з дорогою мультимедійною дошкою та купою гаджетів. Вартість всього обладнання, меблів, ремонту — все додається до вартості навчання.
- Інвестиції курсів у навчання та підвищення кваліфікації своїх співробітників. Великі школи можуть дозволити собі створити спеціальний методичний або тренінговий відділ, який проводить регулярне навчання вчителів та їх атестацію. Менші школи часто обходяться невеликим підготовчим блоком на початку роботи вчителя. Також готовність інвестувати в навчання вчителів залежить від того, наскільки довгострокові відносини школа бажає побудувати з ними. Якщо плинність вчителів є високою — немає сенсу інвестувати в їх підготовку.
- Відомий бренд та статус курсів. Для частини людей необхідно підтримувати свій імідж та використовувати лише продукти та послуги відомих брендів. Великі мережеві курси англійської це розуміють, тому вони додають плату за ім'я у вартість навчання. Також існують випадки, коли відомий бренд працює не стільки завдяки якісному викладанню, як завдяки масовості та великому потоку людей, що приходять до них. Невеликі курси цього компонента в ціні не мають апріорі.
- Наявність власних додатків, онлайн-платформ для вивчення мови. Все більше людей переходять в онлайн в різних аспектах життя, включаючи навчання. Тому великі школи беруться за розробку своїх додатків та оформлення онлайн-платформ. Це додатковий ресурс, який дозволяє автоматизувати процес навчання, зменшити навантаження на вчителя, а також дати віддалений доступ студентам до матеріалів. Та спробуйте чесно відповісти на питання: скільки часу поза уроками ви дійсно готові витратити на самостійну роботу в додатку або на сайті? Як показує практика, лише невеликий відсоток студентів використовує ці можливості. Але вони завжди включені до ціни на навчання.
Отже, тепер у вас є уявлення про основні компоненти вартості вивчення англійської мови. Звичайно, цей список не є повним, але зазвичай ці статті є найбільш об'ємними.
Для вибору курсів за відповідною ціною потрібно визначитися з пріоритетами. Що важливо для вас:
- Обкладинка або вміст?
- Великий пакет послуг або тільки те, що ви дійсно будете використовувати?
- Чи важливий контакт з вчителем або лише інформація, яку він передає?
- Чи готові ви пожертвувати якістю навчання для економії грошей?
Отже, недорогі школи можуть бути хорошими, а висока вартість не завжди гарантує якість. Підходьте до вибору курсів виважено, спілкуйтеся з адміністратором, вчителями, читайте відгуки, оскільки ціна не повинна бути єдиним визначальним фактором.
Пам'ятайте, що всі курси знайдуть свою аудиторію, та вибираючи курси, ви стаєте її частиною.
- Усі статті244
- Новини45
- Освіта за кордоном28
- Поради абітурієнтам69
- Бухгалтерія, аудит4
- Готельно-ресторанний бізнес, туризм4
- Дизайн, творчість6
- Інформаційні технології13
- Логістика, склад, ЗЕД3
- Маркетинг, реклама, PR5
- Медицина, фармацевтика8
- Нерухомість4
- Освіта, наука100
- Охорона, безпека1
- Робота для студентів, початок кар'єри8
- Робота і кар'єра, ділова етика, психологія12
- Робота вдома4
- Секретаріат, діловодство6
- Мережевий маркетинг і MLM3
- ЗМІ, видавництво, поліграфія4
- Страхування4
- Будівництво, архітектура4
- Сфера обслуговування5
- Топ-менеджмент, керівництво вищої ланки4
- Торгівля, продаж4
- Транспорт, автобізнес4
- Управління персоналом4
- Управління проектами1
- Фінанси, банк4
- Юриспруденція4
Коментарі
0Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Освіта, наука