10 заповідей керівника
Євгенія Овчаренко
Категорія: Топ-менеджмент, керівництво вищої ланки
ЗберегтиЦей керівник - не тиран, посланий в покарання, а мудрий і справедливий координатор трудового вулика.
Звичайно, керівник - це, в першу чергу, дар згори. Такі люди зазвичай з дитинства є ініціаторами всіх ігор і підбивають однолітків на всякі витівки, однак самі далеко не завжди лізуть в пекло. Він координатор, він генератор ідей, він дає напрямок. Але якщо дару немає, а керувати доводиться, то багато що у керівника можна виховати і поліпшити цілком земним чином.
1. Вивчайте психологію. Вона дозволяє знайти єдино правильний підхід до кожного співробітнику.
2. За допомогою тієї ж психології визначите пріоритети кожного співробітника. Кому-то нужно матеріальну винагороду, кому-то - визнання заслуг, а в ком-то взагалі належить розвинути дух опору, щоб справа зрушилася.
3. Вчіться говорити. Говорити грамотно, чітко, лаконічно, ясно формулюючи свої думки. Щоб співробітники насмешливо не виправляв Вас. І щоб після планерок і лєтучок секретар могла оформити Ваш «план п'ятирічки» в невеликий список завдань, а не в важкий тому про сенс життя. Тому книги з ораторського мистецтва та культури мови - теж неодмінно Ваші.
4. Вчіться слухати. Це навіть важливіше, ніж говорити. Слухати з щирим інтересом, аналізуючи і ставлячи питання. Після того, як людині запропонували висловитися, дали зрозуміти, що його думка важлива, набагато більше шансів, що він почує Вас.
5. Підтримуйте згуртованість компанії. Планерки повинні бути обов'язково. На них необхідно періодично повторювати назву компанії, говорити «ми». Можна замовити футболки з логотипом, і в них відправитися на командні змагання з гри в сніжки. Ваші підлеглі повинні відчувати себе органічною частиною єдиного цілого, потрібної його частиною.
6. Не залишайте нічого непоміченим. На летучках необхідно щиро хвалити за успіхи і спокійно вказувати на недоліки. Заохочувати ініціативу і підкреслювати бездіяльність.
7. Для себе максимально точно сформулюйте етапи розвитку на найближчий час і донесіть їх до підлеглих. Все це у формі - завдання - термін. Наприклад, за тиждень збільшити продажі на 0,1%. Але зовсім не «на днях підкорити світ».
8. Не втрачайте людяність. Якщо зазвичай вірна і віддана секретарка Маша ось уже 3 дні ходить з заплакані очі і робить помилки, має сенс не кричати, а з'ясувати, в чому справа. І допомогти грошима. І навіть дати пару вихідних. Така увага і розуміння пам'ятаються довго. Маша буде Вам допомагати і як співробітник, і як друг. І буде боятися підвести Вас як доброго людини.
9. Будьте послідовні. Завжди виконуйте дані обіцянки, будь то підвищення окладу на 5 тисяч, або дозвіл відпустити на 5 хвилин раніше. Тоді підлеглі будуть Вам вірити. І застосовуйте все сказане до себе. Так що, якщо з понеділка вводиться політика незапізнення, абсолютно неприпустимо прийти, «затримавшись на півгодини».
10. І останнє. Розмовляйте тихо й чемно. Не кричіть, не хаміть, поважайте себе і своїх колег. Не варто 10 раз лякати звільненням, якщо нікому працювати і так. На 11 раз Вам просто не повірять. Але якщо прийняли і озвучили рішення виключити співробітника зі штату - дійте напевно. І ще: Вас повинні чути не тому, що Ви кричите і загрожує, а тому, що Вас слухають.
- Усі статті244
- Новини45
- Освіта за кордоном28
- Поради абітурієнтам69
- Бухгалтерія, аудит4
- Готельно-ресторанний бізнес, туризм4
- Дизайн, творчість6
- Інформаційні технології13
- Логістика, склад, ЗЕД3
- Маркетинг, реклама, PR5
- Медицина, фармацевтика8
- Нерухомість4
- Освіта, наука100
- Охорона, безпека1
- Робота для студентів, початок кар'єри8
- Робота і кар'єра, ділова етика, психологія12
- Робота вдома4
- Секретаріат, діловодство6
- Мережевий маркетинг і MLM3
- ЗМІ, видавництво, поліграфія4
- Страхування4
- Будівництво, архітектура4
- Сфера обслуговування5
- Топ-менеджмент, керівництво вищої ланки4
- Торгівля, продаж4
- Транспорт, автобізнес4
- Управління персоналом4
- Управління проектами1
- Фінанси, банк4
- Юриспруденція4
Коментарі
1Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Добрий день, я сьогодні розпочала читати вашу статтю, але не змогла знайти сил її проаналізувати через масові русизми, які збивають з логічного порядку мислення. Якщо потрібна допомога з перекладом, я з радістю допоможу
Залишити коментар
Інші статті в категорії Топ-менеджмент, керівництво вищої ланки