Мережевий маркетинг. Вибір надійної та перспективної компанії
Віктор Яригін
Категорія: Мережевий маркетинг і MLM
ЗберегтиНа що слід звертати увагу, вибираючи компанію мережевого маркетингу?
1. Товар
Перший і головний пункт. Звідки беруться гроші в будь-якій компанії (необов'язково мережевого маркетингу), чим би вона не займалася? Від кінцевого споживача, який купує, товар або послугу даної компанії. Інших варіантів немає.
І в мережевому маркетингу платять саме за придбаний товар. Якщо з системи мережевого маркетингу прибрати товар, а оплату зробити за залученням нових людей, то вийде примітивна фінансова піраміда.
Які основні характеристики повинні бути у товару, щоб система працювала?
- Він повинен бути потрібен людям.
- Ліквідність, то є товар повинен легко продаватися.
- Відповідність ціни та якості товару.
- Повсякденного попиту.
Щоб система працювала, треба щоб будь-який Ваш клієнт і будь-який Ваш дистриб'ютор став постійним покупцем продукції компанії. Тоді створена Вами система буде приносити Вам гроші при будь-якій кількості людей. В іншому випадку система повинна постійно поповнюватися новими людьми.
Приклад: Компанія реалізує через систему мережевого маркетингу труни. Ви почали з нею працювати, та й знайшли чоловіка, який купить у Вас труну. Тепер, щоб продати ще, Вам треба шукати наступну людини. Те ж саме доведеться робити і Вашій команді. Приклад грубий, але зміст зрозумілий.
2. Скільки років компанії? Скільки років компанія працює в вашій країні?
Є така статистика нових компаній (тут мається на увазі не тільки мережевий маркетинг): 80% закривається в перший рік роботи, і 80% від решти компаній закривається в наступні чотири роки.
Так що якщо компанії немає 5 років, то раджу дуже докладно розглянути усі за і проти.
З приводу міфу, що в старих компаніях не можна домогтися швидкого зростання, а в нових можна (за умови, що товар схожий), можу сказати, що якщо Ви не можете домогтися швидкого зростання Вашої структури в старій компанії, то не зможете цього зробити і в новій.
3. Бренд
Як компанія позиціонує себе на ринку. Чи відомо багатьом ім'я компанії або назва продукту.
4. Маркетинг-план
Дізнайтеся, скільки Ви будете отримувати на кожному етапі Вашої діяльності. Це дуже важливо. Розрахуйте, з якою швидкістю Ви будете досягати кожного етапу.
5. Стратегія розвитку компанії.
Запитайте про цілі та плани компанії. Що вже зроблено і що планується зробити. Дізнайтеся про цілі і плани компанії у Вашому місті.
Нижче я перерахував питання, які також треба задати людині, яка Вас запрошує з ним працювати. Я не буду їх коментувати, тому що вони дуже різняться в залежності від компанії і місця проживання людини:
- Чи є представництво у Вашому місті?
- Способи замовлення, швидкість їх обробки?
- Швидкість і способи доставки товару?
- Наявність складів та офісів у Вашому місті?
- Як виплачуються гроші, в який термін?
- Навчання (якість, кількість, тематика, платно, безкоштовно)?
- Як здійснюється інформаційна підтримка?
Це той мінімум характеристик, що Вам потрібно знати, якщо ви збираєтеся працювати в будь-якій мережевій компанії. Хоча б для того, щоб потім зуміти відповісти на них людям, яких уже Ви будете запрошувати у свою команду.
- Усі статті244
- Новини45
- Освіта за кордоном28
- Поради абітурієнтам69
- Бухгалтерія, аудит4
- Готельно-ресторанний бізнес, туризм4
- Дизайн, творчість6
- Інформаційні технології13
- Логістика, склад, ЗЕД3
- Маркетинг, реклама, PR5
- Медицина, фармацевтика8
- Нерухомість4
- Освіта, наука100
- Охорона, безпека1
- Робота для студентів, початок кар'єри8
- Робота і кар'єра, ділова етика, психологія12
- Робота вдома4
- Секретаріат, діловодство6
- Мережевий маркетинг і MLM3
- ЗМІ, видавництво, поліграфія4
- Страхування4
- Будівництво, архітектура4
- Сфера обслуговування5
- Топ-менеджмент, керівництво вищої ланки4
- Торгівля, продаж4
- Транспорт, автобізнес4
- Управління персоналом4
- Управління проектами1
- Фінанси, банк4
- Юриспруденція4
Коментарі
0Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Мережевий маркетинг і MLM