Я люблю свою роботу!
Приязний тон тон, купа смайликів і відсутність уявлень про граматику в письмовій мові - все це може відлякати роботодавця швидше, ніж ви встигнете показати йому свій диплом Гарварда.
До вас приходить на співбесіду молодий спеціаліст з гарним освітою та манерами, ви вирішуєте, що він ідеально вам підходить, надсилаєте йому листа з підтвердженням про прийняття на роботу, а він вам відповідає на Інтернет-сленгу, прикрашаючи лист смайлами і знаками оклику. І що з ним тепер робити? Більшість роботодавців вирішують, що краще все-таки не брати.
Фахівці скаржаться, що таке відбувається все частіше і частіше при спілкуванні з робітником по електронній пошті, SMS або через соціальні мережі. А адже це серйозна проблема. Багато хто випускників та студентів можуть позбутися посади через те, що роботодавці вважатимуть їх безвідповідальними та несерйозним. Як можна взяти на роботу людину, яка спілкується з роботодавцем, як зі старим приятелем, і зовсім не в змозі вести ділову переписку? Ця тенденція, крім іншого, може посилити відмінності між старим і молодим поколіннями працівників, їм буде складно спілкуватися один з одним, і ні про яку корпоративну культуру говорити не доведеться.
Деякі молоді працівники зізнаються, що їм буває важко перейти на офіційний тон, але вони вважають, що це необхідно, щоб знайти гарну роботу. Ну а деякі навіть не намагаються чинити опір своїм звичкам: нове покоління в підсумку візьме своє, і роботодавцю доведеться з цим змиритися.
З іншого боку, роботодавці самі винні: не треба використовувати мобільні телефони, аську, соціальні мережі та інші поширені серед молоді засобу спілкування, а розмовляти з майбутнім працівником особисто або хоча б по телефону. Багато компаній перед інтерв'ю з кандидатом просять написати його есе на тему «Чому я хочу тут працювати». Отут-то й перевіряється вміння кандидата висловлювати свої думки грамотно і без сленгу.
Джерело: Wall Street Journal
- Усі статті244
- Новини45
- Освіта за кордоном28
- Поради абітурієнтам69
- Бухгалтерія, аудит4
- Готельно-ресторанний бізнес, туризм4
- Дизайн, творчість6
- Інформаційні технології13
- Логістика, склад, ЗЕД3
- Маркетинг, реклама, PR5
- Медицина, фармацевтика8
- Нерухомість4
- Освіта, наука100
- Охорона, безпека1
- Робота для студентів, початок кар'єри8
- Робота і кар'єра, ділова етика, психологія12
- Робота вдома4
- Секретаріат, діловодство6
- Мережевий маркетинг і MLM3
- ЗМІ, видавництво, поліграфія4
- Страхування4
- Будівництво, архітектура4
- Сфера обслуговування5
- Топ-менеджмент, керівництво вищої ланки4
- Торгівля, продаж4
- Транспорт, автобізнес4
- Управління персоналом4
- Управління проектами1
- Фінанси, банк4
- Юриспруденція4
Коментарі
0Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Управління персоналом Робота і кар'єра, ділова етика, психологія