Менеджер турагентства: портрет ідеального кандидата
Категорія: Готельно-ресторанний бізнес, туризм
ЗберегтиРобота в сфері гостинності — це приголомшлива можливість побачити світ, зустріти безліч цікавих людей. Замість того, щоб сидіти в офісі, співробітники турагенцій постійно спілкуються з новими клієнтами, даруючи їм задоволення від відпочинку.
Співробітники турфірм в якості «бонусу» мають шанс їздити у промо-тури, знайомлячись з новими курортами та готелями або супроводжуючи групи. Причому за гарні гроші — середня зарплата менеджера турагентства може доходити і до $ 1000.
В цілому ця спеціалізація передбачає часті пересування, постійне підвищення кваліфікації і як результат-кар'єрний ріст. Універсальний рецепт успіху виглядає так: перший компонент — солідну освіту, другий — вражаючий досвід роботи, третій — відповідні особисті якості. Досвід починають набирати ще під час навчання, яке звичайно включає оплачувану практику. Таким чином, є можливість почати компенсувати свої витрати ще в процесі навчання.
За пишністю мармурових холів готелів, найчистіших пляжів клубних курортів і затишних залів дорогих ресторанів стоїть величезний труд. Сотні співробітників регулярно прибирають, заправляють, протирають... На жаль, і в готелі, і в турагентстві — особливо в пік «сезону» — треба, що називається, «пахати». Найчастіше це і фізично досить важка робота, тому перше якість, що потрібно для роботи в цій сфері - працьовитість.
Більшість операцій — наприклад, прибирання номера (room make-up) або змішування коктейлю «Секс на пляжі» — вимагають виконання певної послідовності кроків. Щоб вона не порушувалася, всередині кожного підрозділу є сувора ієрархія: над покоївками стоять супервайзери, а за їх роботою, у свою чергу, стежать топ-менеджери. Натурам творчим, звиклим все робити по-своєму, в таких рамках буде не дуже комфортно.
Посмішка — запорука успіху
А ще в індустрії готельного бізнесу ні за що не обійтися без ... посмішки. Некомунікабельним, вічно нахмуреним особам тут не місце. Успіх менеджера турагентства багато в чому залежить від його здатності налагоджувати не просто формальні, а дружні стосунки. Ви повинні бути завжди в рівному і гарному настрої.
В нагоді стане також приємна, приваблива зовнішність, гарні манери і акуратність. Туристи прибувають із різних країн, тому не зайвим буде здібності до мов. Ви повинні також бути гарним командним гравцем, щоб у разі необхідності підмінити колегу.
Де і як навчитися?
Навчання як готельному, так і туристичному менеджменту ведеться в рамках одних і тих самих програм. Спочатку студенти вивчають всі аспекти функціонування готелю та турагентства: робота на кухні, прийом і розміщення гостей, обслуговування номерів. У навчальному плані є також основи інформаційних технологій, бухобліку, маркетингу.
Система навчання організована гнучко. Знання можна отримувати як дрібними ковтками, поступово піднімаючись по кар'єрних сходах, так і залпом, щоб з самого початку претендувати на позиції менеджерського рівня. Навчальний рік включає, як правило, один семестр теорії і один семестр практики.
За кордоном більшість кар'єрних шляхів у цьому бізнесі починається з сертифікату, що дає право на виконання найпростішої роботи. Навчання в цьому випадку триває півроку-рік. Потім, набравшись досвіду, можна пройти ще один курс навчання та отримати диплом, а якщо продовжити навчання, то й вищий диплом (advanced diploma).
- Усі статті243
- Новини45
- Освіта за кордоном28
- Поради абітурієнтам69
- Бухгалтерія, аудит4
- Готельно-ресторанний бізнес, туризм4
- Дизайн, творчість6
- Інформаційні технології13
- Логістика, склад, ЗЕД3
- Маркетинг, реклама, PR5
- Медицина, фармацевтика8
- Нерухомість4
- Освіта, наука99
- Охорона, безпека1
- Робота для студентів, початок кар'єри8
- Робота і кар'єра, ділова етика, психологія12
- Робота вдома4
- Секретаріат, діловодство6
- Мережевий маркетинг і MLM3
- ЗМІ, видавництво, поліграфія4
- Страхування4
- Будівництво, архітектура4
- Сфера обслуговування5
- Топ-менеджмент, керівництво вищої ланки4
- Торгівля, продаж4
- Транспорт, автобізнес4
- Управління персоналом4
- Управління проектами1
- Фінанси, банк4
- Юриспруденція4
Коментарі
0Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Готельно-ресторанний бізнес, туризм