Менеджер турагентства: портрет ідеального кандидата

Менеджер турагентства: портрет ідеального кандидата

Робота в сфері гостинності — це приголомшлива можливість побачити світ, зустріти безліч цікавих людей. Замість того, щоб сидіти в офісі, співробітники турагенцій постійно спілкуються з новими клієнтами, даруючи їм задоволення від відпочинку.

Співробітники турфірм в якості «бонусу» мають шанс їздити у промо-тури, знайомлячись з новими курортами та готелями або супроводжуючи групи. Причому за гарні гроші — середня зарплата менеджера турагентства може доходити і до $ 1000.

В цілому ця спеціалізація передбачає часті пересування, постійне підвищення кваліфікації і як результат-кар'єрний ріст. Універсальний рецепт успіху виглядає так: перший компонент — солідну освіту, другий — вражаючий досвід роботи, третій — відповідні особисті якості. Досвід починають набирати ще під час навчання, яке звичайно включає оплачувану практику. Таким чином, є можливість почати компенсувати свої витрати ще в процесі навчання.

За пишністю мармурових холів готелів, найчистіших пляжів клубних курортів і затишних залів дорогих ресторанів стоїть величезний труд. Сотні співробітників регулярно прибирають, заправляють, протирають... На жаль, і в готелі, і в турагентстві — особливо в пік «сезону» — треба, що називається, «пахати». Найчастіше це і фізично досить важка робота, тому перше якість, що потрібно для роботи в цій сфері - працьовитість.

Більшість операцій — наприклад, прибирання номера (room make-up) або змішування коктейлю «Секс на пляжі» — вимагають виконання певної послідовності кроків. Щоб вона не порушувалася, всередині кожного підрозділу є сувора ієрархія: над покоївками стоять супервайзери, а за їх роботою, у свою чергу, стежать топ-менеджери. Натурам творчим, звиклим все робити по-своєму, в таких рамках буде не дуже комфортно.

Посмішка — запорука успіху

А ще в індустрії готельного бізнесу ні за що не обійтися без ... посмішки. Некомунікабельним, вічно нахмуреним особам тут не місце. Успіх менеджера турагентства багато в чому залежить від його здатності налагоджувати не просто формальні, а дружні стосунки. Ви повинні бути завжди в рівному і гарному настрої.

В нагоді стане також приємна, приваблива зовнішність, гарні манери і акуратність. Туристи прибувають із різних країн, тому не зайвим буде здібності до мов. Ви повинні також бути гарним командним гравцем, щоб у разі необхідності підмінити колегу.

Де і як навчитися?

Навчання як готельному, так і туристичному менеджменту ведеться в рамках одних і тих самих програм. Спочатку студенти вивчають всі аспекти функціонування готелю та турагентства: робота на кухні, прийом і розміщення гостей, обслуговування номерів. У навчальному плані є також основи інформаційних технологій, бухобліку, маркетингу.

Система навчання організована гнучко. Знання можна отримувати як дрібними ковтками, поступово піднімаючись по кар'єрних сходах, так і залпом, щоб з самого початку претендувати на позиції менеджерського рівня. Навчальний рік включає, як правило, один семестр теорії і один семестр практики.

За кордоном більшість кар'єрних шляхів у цьому бізнесі починається з сертифікату, що дає право на виконання найпростішої роботи. Навчання в цьому випадку триває півроку-рік. Потім, набравшись досвіду, можна пройти ще один курс навчання та отримати диплом, а якщо продовжити навчання, то й вищий диплом (advanced diploma).


Коментарі

0
Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів
або


Інші статті в категорії Готельно-ресторанний бізнес, туризм