Секретар — візитна картка компанії
Категорія: Секретаріат, діловодство
ЗберегтиСтатус секретаря завжди був високим. Найефективніший імідж секретаря — той, який називають «гідна привітність». Наповнити змістом ці слова треба намагатися своєю поведінкою, манерами, голосом і інтонаціями, ходою і зовнішнім виглядом.
Фрази, які ми говоримо
Відвідувачеві, що увійшов до приймальні офісу, багато про що розкажуть слова привітання та манера вашої поведінки при зустрічі. Вже з перших хвилин стає зрозуміло, хто ви: працівник з обмеженою відповідальністю, з якою не дуже-то треба спілкуватися, або справжній профі, якому не випадково довірили пост найближчого помічника боса.
Отже, коли гість з'являється в приймальні, ви встаєте йому назустріч і починаєте бесіду. У жодному випадку не говорите: «Чим я можу вам допомогти?». Подібні фрази більше підійдуть для обслуговуючого персоналу (офіціант, швейцар і т. п.). Перш за все привітно зверніться: «Добрий день, я — секретар директора, такий-то». (Ім'я та прізвище) З цих же слів починайте бесіду, відповідаючи на телефонний дзвінок. Обов'язково відрепетируйте, яким голосом, з якими інтонаціями ви будете виголошувати цю фразу.
Видатний американський менеджер Харві МакКей, який створив з фірми-банкрота корпорацію, що коштує десятки мільйонів доларів, говорив: «... Кожен наш співробітник повністю усвідомлює, що ввічливість та увага до всіх деталей вважаються абсолютно необхідними. Ось чому, коли ви звертаєтесь по телефону в нашу фірму, ви чуєте приємний голос, в якому відчувається привітна усмішка, а якщо ви вже до нас зверталися, то дуже ймовірно, що телефоністка впізнає ваш голос і назве вас на ім'я ще до того, як ви самі встигнете відрекомендуватися». Хіба це не справляє приємне враження?
Зустрічаючи відвідувача, не забувайте: ви зараз на «передовій» своєї компанії. По вашому голосу, по тону, по манері говорити судять про всю організації. Дзвінок або візит у вашу фірму — це результат роботи багатьох відділів: зовнішніх зв'язків, маркетингу, реклами. Хіба можна нищити працю свого колективу?
Звертаючись до партнера по телефону, часто промовляють: «Вас турбують з ...» До чого ця принизлива фраза? Ви виступаєте не в ролі прохача, а в ролі рівноправного партнера, який може повідомити щось важливе і запропонувати щось цікаве. Починайте розмову з дружнього привітання та уявлення, які і є основою бажаного результативного контакту.
Невдоволення клієнта може бути викликано й тим, що, порушуючи свої повноваження, секретар в чомусь відмовляє клієнту: «NN вас не прийме!» Будь-яка негативна відповідь має бути не чим іншим, як переконливим роз'ясненням несвоєчасно або недоречності прохання: «У NN так складено розклад дня, що він не може прийняти тих, кому не призначив зустріч заздалегідь. Але він передбачає зустрітися з вами на наступному тижні. Я ж вас прошу попередньо зателефонувати — ось моя візитна картка».
Внутрішня субординація
Чи повинен секретар стукатимуть перед тим, як увійти до керівника, якщо у нього в кабінеті відвідувачі? Варто один раз обговорити це питання з начальником. Зверніть увагу на той факт, що гуркіт у двері секретар завадить більше, ніж своєю появою. При необхідності подати напої, доставити термінове повідомлення треба увійти безшумно, не привертаючи до себе уваги (зовнішнім виглядом і гуркіт каблуків в тому числі), при цьому не варто приносити вибачення. Будь-яке питання, що вам необхідно поставити, потрібно написати на аркуші паперу і покласти перед начальником.
- Усі статті244
- Новини45
- Освіта за кордоном28
- Поради абітурієнтам69
- Бухгалтерія, аудит4
- Готельно-ресторанний бізнес, туризм4
- Дизайн, творчість6
- Інформаційні технології13
- Логістика, склад, ЗЕД3
- Маркетинг, реклама, PR5
- Медицина, фармацевтика8
- Нерухомість4
- Освіта, наука100
- Охорона, безпека1
- Робота для студентів, початок кар'єри8
- Робота і кар'єра, ділова етика, психологія12
- Робота вдома4
- Секретаріат, діловодство6
- Мережевий маркетинг і MLM3
- ЗМІ, видавництво, поліграфія4
- Страхування4
- Будівництво, архітектура4
- Сфера обслуговування5
- Топ-менеджмент, керівництво вищої ланки4
- Торгівля, продаж4
- Транспорт, автобізнес4
- Управління персоналом4
- Управління проектами1
- Фінанси, банк4
- Юриспруденція4
Коментарі
0Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Секретаріат, діловодство