Менеджер з туризму: плюси і мінуси професії
З кожним роком кількість бажаючих відпочити за межами нашої країни стає все більше. Як туристу вибрати країну, організувати поїздку і оформити всі необхідні документи? У цих питаннях допоможе розібратися менеджер з туризму.
Найвищим професіоналізмом такого фахівця вважається розшифрувати мрію клієнта. Адже багато людей інколи самі не знають, чого хочуть. Можна довго розповідати про визначні пам'ятки Греції, а людині, можливо, хочеться поїхати куди-небудь подалі і побути на самоті. Важливо правдиво розповісти про плюси й мінуси туру, країни, врахувати фінансові можливості клієнта і надати самостійні вибір. Робота менеджера з туризму в туристичному агентстві відрізняється від туроператорської фірми. У першому випадку менеджер в основному оформляє путівки та веде туристів за руку. У туроператорської фірми колектив великий. Одні бронює квитки, місця в готелях, інші оформляють візи, треті готують рекламні буклети і продають готові маршрути турагентствах.
Специфіка професії
Плюси професії:
- Туристична галузь одна з найбільш вигідних і перспективних;
- Можливість побувати в багатьох країнах;
- Хороший заробіток. Хоча дохід і залежить від сезону;
- Азарт, зазвичай в цій галузі працюють справжні фанати, які не проміняють турбізнес ні на що інше.
Мінуси професії:
- Побувавши у величезній кількості країн, часто жодну з них не вдається подивитися уважно;
- Величезна відповідальність;
- Дуже нервова робота, постійно потрібно бути в курсі справ відпочиваючих: не забула їх зустріти приймаюча сторона, чи задоволені харчуванням, не виникає проблем з персоналом або місцевим населенням. Часто схвильовані туристи можуть подзвонити серед ночі і попросити їх розвіяти сумніви;
- Велика плинність кадрів.
Місце роботи: у туристичних агенствах або туроператорських фірмах.
Особисті якості: 70% робочого часу в туристичному агентстві займає спілкування з клієнтами. Замкнений, закомплексований працівник не зможе продати жодної путівки. Потрібно бути веселим, уважним і приємним у спілкуванні. Професіонал розписує красу заморського курорту і вміє слухати клієнта.
Дуже важливо для менеджера вміти оперативно дозволити негативну ситуацію, не втрачаючи при цьому робочого ритму. Адже проблема одного туриста не повинна позначитися на інших.
Часто в поїздках по рекламних турах всього за тиждень потрібно оглянути масу готелів, їх номерний фонд, інфраструктуру, оцінити екскурсійні програми, вивчити пам'ятки країни. Тут треба мати не тільки чіпку пам'ять, але все записувати і структурувати спостереження. Це знадобиться потім, коли посипляться питання допитливих клієнтів.
Освіта:
Досвідчений менеджер з туризму вільно орієнтується у величезних обсягах інформації і блискавично комбінує різноманітні варіанти відпочинку. Страждають склерозом шлях у цю сферу закритий. Щоб продати закордонний тур, потрібно знати все про даній країні. Менеджер тримає в голові велику кількість інформації. Висока ступінь особистої організованості, підвішеному мова, плюс вільне володіння іноземними мовами необхідні йому кожен день.
Коли на ринку праці виник попит на менеджерів з туризму, вузи миттєво відреагували на нього. Зараз практично в кожному вузі відкрита спеціальність, що дає можливість працювати в сфері туризму. Щоправда, навчання навіть в державних непрофільних вузах найчастіше платне.
Кар'єра і зарплата:
Кар'єра менеджера з туризму починається з помічника менеджера. Спочатку робота на телефоні, потім з клієнтами. Далі можна стати фахівцем по одному з цих напрямів. Можна зайняти місце заступника директора або директора туристичного агентства. У туроператорську фірмах можливостей зробити кар'єру дещо більше.
- Усі статті243
- Новини45
- Освіта за кордоном28
- Поради абітурієнтам69
- Бухгалтерія, аудит4
- Готельно-ресторанний бізнес, туризм4
- Дизайн, творчість6
- Інформаційні технології13
- Логістика, склад, ЗЕД3
- Маркетинг, реклама, PR5
- Медицина, фармацевтика8
- Нерухомість4
- Освіта, наука99
- Охорона, безпека1
- Робота для студентів, початок кар'єри8
- Робота і кар'єра, ділова етика, психологія12
- Робота вдома4
- Секретаріат, діловодство6
- Мережевий маркетинг і MLM3
- ЗМІ, видавництво, поліграфія4
- Страхування4
- Будівництво, архітектура4
- Сфера обслуговування5
- Топ-менеджмент, керівництво вищої ланки4
- Торгівля, продаж4
- Транспорт, автобізнес4
- Управління персоналом4
- Управління проектами1
- Фінанси, банк4
- Юриспруденція4
Коментарі
0Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Готельно-ресторанний бізнес, туризм Сфера обслуговування