Менеджер з туризму: плюси та мінуси професії
Категорія: Готельно-ресторанний бізнес, туризм
ЗберегтиЗ кожним роком кількість охочих відпочити за межами нашої країни зростає. Як туристу вибрати країну, організувати поїздку та оформити всі необхідні документи? У цих питаннях допоможе розібратися менеджер із туризму.
Вищим професіоналізмом такого фахівця вважається розшифрувати мрію клієнта. Адже багато людей часом самі не знають, чого хочуть. Можна довго розповідати про пам'ятки Греції, а людині, можливо, хочеться поїхати кудись подалі й побути на самоті. Важливо чесно розповісти про плюси та мінуси туру, країни, врахувати фінансові можливості клієнта та надати самостійний вибір. Робота менеджера з туризму у туристичній агенції відрізняється від туроператорської фірми. У першому випадку менеджер переважно оформляє путівки й веде туристів за руку. У туроператорській фірмі колектив великий. Одні працівники бронюють квитки, місця в готелях, інші оформляють візи, треті готують рекламні буклети та продають готові маршрути до турагентств.
Специфіка професії
Плюси професії:
- туристична галузь одна з найвигідніших та найперспективніших;
- можливість побувати у багатьох країнах;
- хороший заробіток (хоча прибуток і залежить від сезону);
- азарт — зазвичай у цій галузі працюють справжні фанати, які не проміняють турбізнес ні на що інше.
Мінуси професії:
- побувавши у величезній кількості країн, часто жодну з них не вдається подивитися уважно;
- велика відповідальність;
- дуже нервова робота, постійно потрібно бути в курсі справ клієнтів, які зараз на відпочинку: чи не забула їх зустріти сторона, що приймає, чи задоволені харчуванням, чи не виникає проблем із персоналом або місцевим населенням. Часто схвильовані туристи можуть зателефонувати серед ночі та попросити розвіяти їх сумніви;
- велика плинність кадрів.
Місце роботи: у туристичних агентствах чи туроператорських фірмах
Особисті якості: 70 % робочого часу в туристичній агенції займає спілкування з клієнтами. Замкнена, закомплексована, неговірка людина не зможе продати жодної путівки. Потрібно бути веселим, уважним та привабливим. Професіонал описує красу заморського курорту та вміє слухати клієнта.
Дуже важливо для менеджера вміти оперативно розв’язати негативну ситуацію, не втрачаючи при цьому робочого ритму. Адже проблема одного туриста не повинна зашкодити іншим.
Часто в поїздках рекламними турами всього за тиждень потрібно оглянути багато готелів, їх номерний фонд, інфраструктуру, оцінити екскурсійні програми, вивчити пам'ятки країни. Тут треба мати не тільки чіпку пам'ять, але все записувати та структурувати спостереження. Це стане у пригоді потім, коли клієнти будуть ставити запитання.
Освіта
Досвідчений менеджер з туризму вільно орієнтується у величезних обсягах інформації та блискавично комбінує різноманітні варіанти відпочинку. Тим, хто страждає на склероз, шлях у цю сферу закритий. Щоб продати закордонний тур, потрібно знати все про цю країну. Менеджер пам'ятає велику кількість інформації. Високий ступінь особистої організованості, комунікаційні навички плюс вільне володіння іноземними мовами необхідні щодня.
Коли на ринку праці виник попит на менеджерів з туризму, виші миттєво відреагували на нього. Зараз практично в кожному виші відкрито спеціальність, яка дає можливість працювати у сфері туризму. Щоправда, навчання навіть у державних непрофільних вишах найчастіше платне.
Кар'єра та зарплата
Кар'єра менеджера з туризму починається із помічника менеджера. Спершу робота на телефоні, потім із клієнтами. Далі можна стати спеціалістом з одного із цих напрямів. Можна зайняти місце заступника директора або директора туристичної агенції. У туроператорських фірмах можливостей зробити кар'єру дещо більше.
- Усі статті243
- Новини45
- Освіта за кордоном28
- Поради абітурієнтам69
- Бухгалтерія, аудит4
- Готельно-ресторанний бізнес, туризм4
- Дизайн, творчість6
- Інформаційні технології13
- Логістика, склад, ЗЕД3
- Маркетинг, реклама, PR5
- Медицина, фармацевтика8
- Нерухомість4
- Освіта, наука99
- Охорона, безпека1
- Робота для студентів, початок кар'єри8
- Робота і кар'єра, ділова етика, психологія12
- Робота вдома4
- Секретаріат, діловодство6
- Мережевий маркетинг і MLM3
- ЗМІ, видавництво, поліграфія4
- Страхування4
- Будівництво, архітектура4
- Сфера обслуговування5
- Топ-менеджмент, керівництво вищої ланки4
- Торгівля, продаж4
- Транспорт, автобізнес4
- Управління персоналом4
- Управління проектами1
- Фінанси, банк4
- Юриспруденція4
Коментарі
0Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Готельно-ресторанний бізнес, туризм