Питання, які обговорюються на семінарі - практикумі. Інструменти керування 26 основних інструментів для керування продажами. Планування продаж Взаємозв'язок стратегії компанії із плануванням результат…
1. Клієнтоорієнтований підхід, його принципи та правила Очікування клієнтів до оператора телефонного центру Відповідність очікуванням Особливості та специфіка роботи оператора на телефоні 2. Підвищенн…
Модуль 1. Корпоративна бізнес-культура компанії. Продаж на сучасному ринку. Культура бізнес-взаємин із клієнтами. Складові корпоративної культури У чому різниця між корпоративною культурою короткостро…
Введення в клієнтоорієнтованість формуємо понятійний апарат; що таке клієнтоорієнтованість , лояльність, задоволеність? економічна та емоційна лояльність; управління очікуваннями Клієнтів: «точки конт…
Програма тренінгу "Ефективні продажі"у м.Львові Дати - 17 травня ( 11.00 -18.00 год) Програма навчання: Модуль 1. Ефективні переговори.Типи Клієнтів Критерії ефективних переговорів Якості та навички е…
За 2 місяці інтенсивного навчання ви Проведете аудит свого переговорного стилю. Сформуєте програму прокачування переговорних умінь Навчитеся готуватися до переговорів. Дізнаєтесь, як посилювати свою п…