тренінг
Управління постачальниками
- 8 годин
- Після закінчення видається Сертифікат
- Курамшина Альона, ПП
- Курамшина Альона
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
- Керівникі відділів закупівель
- Категорійні менеджера
- Менеджера с закупівель
- Всі ті, хто бажає підвищіти знання в сфері закупівель та управління постачальниками.
Ціль заходу
- надати інструменти, необхідні для управління постачальниками;
- практично попрацювати при виконанні завдання з підготовленими переліками постачальників;
- виявити та прояснити як управління постачальниками та побудова відносин з ними приносить додану вартість компанії;
- зрозуміти, як керувати цими відносинами та їх важливість для реалізації категорійних стратегій;
- розібрати наш вплив на систему постачальників та системи на нас;
- сформувати свій набір інструментів для використання при роботі зі своїми постачальниками;
- зафіксувати наступні кроки в розбудові відносин з постачальниками в рамках свого направлення;
- розібрати важкі випадки спільно з тренером, які є зараз, які були, або які вже потенційно в зоні ризику виникнення
Програма
Модуль 1: SRM та її використання (8 годин)
- Модель SRM: коли варто використовувати, навіщо, як практично реалізувати, переваги та недоліки.
- Особливості використання моделі SRM в Україні, що важливо врахувати у воєнний період.
- Управління постачальниками та кроскультурна взаємодія. Практичне завдання.
- Класифікація постачальників (види, способи та мета).
- Специфікація та її роль в управлінні постачальниками. Модель RPQSCI. Практичне завдання.
- Матриця Краліча та її застосування в управлінні постачальниками.
- «Ми» очима постачальників, чому це важливо враховувати. Практичне завдання
- «Книга постачальника» та open book, lean, Kanban та ін – як інструменти управління постачальниками . Інвестиції в партнера? Чи потрібні вони? Що вони дають один одному? Як аналізувати та впливати на процеси партнера, які дадуть додаткову вартість один одному. Практичне завдання та приклад ОТІС.
Формат
50% теорія/ 50% практика – домашні завдання
Модуль 2. Кваліфікація постачальників та моделі взаємодії з ними: стадії, ключові аспекти, бар’єри та інше (8 годин)
- Кваліфікація та дискваліфікація постачальника: критерії, коли необхідна, як використовувати при проведенні закупівельних активностей та ін. Приклади та практичне завдання.
- Аудит постачальників: планування, проведення, заключення
- ТСО в управлінні постачальниками (стаття та презентація). Приклади
- Моделі взаємодії з постачальниками. Що таке партнерство в роботі з Постачальниками? Які критерії визначення партнерів?
- Створення додаткової вартості за рахунок спільних напрацювань та координації? Практичне завдання
- Стадії відносин з постачальниками та наші дії, на кожному з них.
- Бар’єри для запровадження системи управління постачальниками. Практичне завдання
- Фінальний акорд: створити план запровадження управління постачальниками в рамках свого направлення: «перші 3 кроки, які я зобов’язуюсь зробити в наступні 3 місяці»
Формат
40% теорія / 60% практика
Додаткова інформація
Основне бачення організації тренінгу: онлайн, максимально -18 чол., мінімально – 10 чол. Вт-Чт 17.30-19.30
Інші тренінги у категоріях:Закупівлі, тендери
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.